Arama Kutusu

Ulric De Varens Divine Issime Parfüm Yorumu

ulric de varens kullanan

Ulric De Varens Divine - Issime



Divine Issime parfümü, tende durdukça değişen ve güzelleşen bir koku. Altın ışıltılı gölgesiyle havalı bir hatunun taşıdığı çanta imajında. Başlangıcını yapan Pembe Dut ve Mandalina beraberliğindeki o mayhoş kokudan anlıyorum ki mandalina bu ilişkinin dominant karakteri olarak kendi cumhuriyetini çoktan kurmuş. Narenciye kokularını keyifli bulduğumdan olsa gerek, mandalinanın bu şımarık tarafı hoşuma bile gidiyor.


Ulric De Varens kullanan


Fakat bu hava, Tonka ile kırılıyor. Kalp notaları olan Portakal Çiçeği ve Tonka Taneleri hissedilmeye başlayınca, parfümün karakteri değiştiriyor. Daha tatlı ve yumuşak bir hal alıyor. Ama bu tatlılığı, kışa özgü yoğunlukta. Parfümün kalıcılık yönü, tonkanın fark edilmeyen gücü sayesinde artıyor. Eksikliğini hissettiğim çiçek notaları ise, ilginçtir ki pek çok parfüm gibi üst notalarda gezinmek yerine, alt notalarda belirlemeye karar vermişler. Bu ilginç karışım, kulağa garip gelebilir ama burna nefis geldiğine emin olaibilirsiniz. İlk baharın habercisi ve parfüme daha kadınsılık katan Sümbülteber Çiçeği ile fark et beni diye tatlı tatlı gülümseyen Yasemin gibi ferah  iki çiçeğin arasına karışan Paçuli ve olmazsa olmaz Vanilya eşlik ederek çiçeksi ama yumuşak bir veda ile parfümü tende sonlandırıyor.


Başlangıç notasının ekşiliğine kapılıp, parfümü göz ardı etmek yerine biraz ona şans vererek ne kadar güçlü bir kokuya dönüştüğüne şahit olmayı deneyebilirsiniz. Tende bıraktığı o son havayı öyle sevdim ki, kokuyu yakıştırdığım kış mevsiminde kazaklara sineceği aromayı şimdiden merak ediyorum.


Uygun fiyatlı olması sizi şaşırtmasın, pek çok parfüm denediğim için rahatlıkla söyleyebilirim, marka marka mukayese etmek istemiyorum ama bu fiyat aralığındaki diğer markalara kıyasla, o boğucu, baş ağrıtıcı ve kokusunun 1 dakika içinde nereye kaybolduğunu anlayamadığınız markalardan değil. Fiyatının daha üstünde bir kalitesi var. Eğer parfümler size pahalı geliyor ve fiyatına nazaran kalıcı, hoş bir parfüm arıyorsanız, Ulric de Varens parfümlerine bakınmakla farklı bir keşif yolculuğuna çıkabilirsiniz.


ulric de varens kullanan

Üst Notaları : Mandalin, Pembe Dut

Kalp Notaları : Portakal Çiçeği, Tonka Taneleri

Alt Notaları : Sümbülteber, Yasemin, Paçuli, Vanilya



* Tanıtım Ürünüdür.

14 yorum:

  1. wuuww yorumlaman harika öyle güzel yazmışsın ki merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Koku hoş bir kış aroması

      Sil
  2. Hangi mağazalarda bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ve Watsons'lara gelmeye başladı, Evkur'larda da bulunuyor :)

      Sil
  3. çok merak ettim, öyle güzel anlatmışsınki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyerek fikir edinebilirsiniz :)

      Sil
  4. kokuyu denemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversiniz :)

      Sil
  5. Ben bugün aldım, muhhhteşem.

    YanıtlaSil
  6. Bugün aldım ben, çok uzun zamandır böyle çarpıcı bir koku kullanmamıştım, muhhhteşem. 30 ml 25 tl watsons da.

    YanıtlaSil
  7. Ben bugün aldım, muhhhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde, çok sevindim beğendiğine :) Benim de hoşuma giden bir koku oldu

      Sil
  8. Harikaa bende rossman dan aldım 35 tl ye 30 ml

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık parfüm alınacağına bu tarz ekonomik fiyattaki parfümlerden yanayım, hem de ithal bir ürün :)

      Sil