Arama Kutusu

The Body Shop Çilekli Lipbalm

lipbalm,the body shop kullanan


çilekli lipbalm,the body shop kullanan


the body shop kullanan,çilekli lipbalm


The Body Shop Born Lippy Lip Balm



The Body Shop markasının, mağazalarında her daim bulabileceğiniz çilekli dudak nemlendiricisi olan Strawberry Lip Balm, fazla sevemeyeceğim ön yargısı ile uzun süre kullanmadıklarımdan birisiydi. Fakat kullanmaya başladıkça sevgim arttı.


Çilek kokusu hissedilir oranda var. Benim gibi kozmetik ürünlerinde çilek sevenlerin hoşlanacağını düşünüyorum. Ancak, buram buram mis gibi bir çilek değil. Biraz yapaylığını da hissediyorsunuz. Nemlendirmesi ise gayet başarılı. Kış zamanı kullanmadığım için kışın beklentime ne kadar karşılık verebilirdi bilemiyorum ama bahar / yaz zamanı aramız gayet iyi.


çilekli lipbalm,the body shop kullanan


Plastik küçük bir kap ambalajı var. Tüp veya stick formunda olmadığı için, parmaklarınızla veya daha hijyenik olmalıyım derseniz de pamuk çubuklarla alabilirsiniz. Vazelin gibi mumsu yapıda, ama vazelinden çok daha ince. Rujların altına uyumsuz zira  hem çok ıslak dudaklar bırakıyor hem de hafif de olsa renklendirici yanı var. Bıraktığı renk oldukça hafif olduğu için tek başına ruj formunda kullanmak isterseniz de yetersiz kalacaktır.

Nemlendirmesini sevdim. Dudaklarımda uzun süre varlığını hissediyorum. Tek başına da satılıyor ama ben cazibesine karşı koyamadığım çilek ürünleriyle hazırlanan bir setin içerisinde edindim.



8 yorum:

  1. Ben hiiç memnun değilim. TBS dudak ürünleri konusunda benden otur sıfır aldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stick şeklinde olan çeşidi daha kötü, bu ona nazaran daha iyi bana kalırsa

      Sil
  2. Kışın kuruyan dudaklara çok yetersiz bir ürün...
    Ben parlatıcı gibi kullanıyorum bahar ve yaz aylarında...
    Kokusuna gelirsek ben de yapay buluyorum biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın yetersiz gelebilir, yoğun nemlendirmiyor zira

      Sil
  3. Adsız24/5/13

    fiyati nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafızam beni yanıltmıyorsa 9-10 liraydı teklileri

      Sil
  4. Bazı markalara karşı zaafım var :) bu marka da onlardan biri çok seviyorum:) el kremlerine bayılıyorum,i body losyonları fırçaları her şeyi mis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar memnun kalamıyorum her ürününden ama yine de görünce paketleme şirinliğine kapılıp almadan duramıyorum :)

      Sil