Arama Kutusu

Pastel Candy Color Ojeler ile Renkli French





Rengarenk şekerler, ismine yakışır Candy Color koleksiyonu Pastel 'den..

Bahara özel bir koleksiyon, ama yaz mevsimine de son derece uyumlu. Favorim açık mavi oldu. İlerleyen günlerde ojelerin tırnakta duruşlarını tek tek paylaşacağım, Pastel 'in facebook sayfasında gördüğüm renkli french fikri çok hoşuma gitti ve hemen yaptım. Hem canlı hem naif tonlarda renkli french manikuru uygulamak için çok ideal yapıdalar. 



* Basın Ürünüdür.

12 yorum:

  1. Çok cici renkler çok cici manikür :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız21/5/13

    icim acildi denicem bunu :)

    YanıtlaSil
  3. ben genelde french yapıyorm ama böyle renkli renki denememiştim. çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Çook hoşuma gitti!!! Ben de haftasonu denemeliyim :)) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğine :)

      Sil
  5. istiyorum çok güzeller

    YanıtlaSil