Arama Kutusu

Oriflame Kiraz Aromalı Balm

oriflame,lipbalm,kirazli lipbalm


Oriflame yeni yeni denediğim bir marka. Bu şirin balmlarının övgüsünü duyduğumdan beri de, merak edip duruyordum. Sonunda birbirimize kavuştuk!

Ambalajı fena şirin. Çantada taşıma kolaylığı sağladığı gibi sevimli hali ile de insanın hep taşıyası geliyor. Kokusuna vurulduğumu itiraf etmeliyim. Bir harika kokuyor! Kirazlı kokusu öyle hoş ki, bana nostaljik Arı Maya silgisinin kokusunu hatırlattı. Resmen Arı Maya kokuyor. Bayıldım!


oriflame,lipbalm,balm


Pek çok çeşidi bulunmakta. Kirazlı olanı, 45. yıla özel sınırlı üretim olduğu sitesinde yazıyor. Eos lipbalmların yumurta ambalajına benzese de, onun gibi kapağını açıp anında süremiyorsunuz. Ya parmaklarınızla alıp sürebiliyorsunuz veya daha hijyenik yol için bir pamuklu çubuklar bu konuda yardımınıza koşuyor. Vazeline benzeyen bir yapıya sahip. Onun gibi mumsu yapıda olmasına rağmen, vazelinden daha hafif. Sadece dudaklar için değil, kuruyan her bölgeye sürülebilinir yapıya sahip. Dirsek, diz, topuk, tırnak etleri ve hatta göz çevresi. Ben ise ekseriyetle tırnak etlerinde kullanıyorum ve çok memnun kaldım.

Vazelinden hallice olduğu için, uyguladıktan sonra uzun bir süre dudaklarınızda varlığını hissettiriyor. Mat bir lipbalm etkisinde değil. Bu açıdan düşünüldüğünde, ruj öncesi uygulamaya pek müsait değil. Fakat, eğer bu durumu es geçerseniz, oldukça yumuşatıcı etkisi ile kendisini sevdiriyor. Renk vermiyor. Bu benim aradığım bir özellik.

Boyutu 15 ml ve fiyatı 14.90 Lira.
O tatlı aromadaki kokusu, çok yönlü kullanılabilir oluşu 
ve şirin ambalajı ile alınası bir ürün. 


21 yorum:

  1. ufak ama epey gider çok kullanışlıdır eskiden temsilciğini yapıyordum ama yer değişince bıraktım fakat halen ürünlerini kullanıyorum çok memnunum bu balmlarda çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Aparatsız kullanımı zor gerçekten.Bende vanilya ve Hindistan cevizlisini almıştım.Geceleri tırnak kenarlarında ya da nemlendirici çorapla ayaklarımda kullanıyorum sonuç hiç fena değil :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu balma! Mükemmel kokuyor ve benimki bitmek üzere. Tekrar bulabilirim inşallah :(

    YanıtlaSil
  4. Arı Maya silgi kokusu muuuu ♥ Sadece bu bile alınması için çook büyük bi neden bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokladığımda aklıma ilk Arı Maya geldi :)

      Sil
  5. Ben de kullaniyorum aynisindan cokta uzun sure gidiyor minik olmasina ragmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun gittiğini öğrendiğim iyi oldu, küçücük ambalajı bitmesin istiyorum :)

      Sil
  6. ben ruj fırçası ile kullanıyorum:) bazen üşenip öeeh deyip parmakladığımda olmuyor değil:) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj fırçası güzel yöntemmiş :) Teşekkür ederim

      Sil
  7. Bunun da ambalajı ok güzel :) Oriflame'ın amblemini çok beğeniyorum ben. Hatta annemin bu boyutta bir oriflame gözaltı kremi vardı. Sırf ambalajı ve amblemi güzel diye onu kendi kozmetiklerimin arasına koyuyorum. :)

    Kokusu güzel deyince kalbimden vuruldum resmen ama artık oriflame satan bir tanıdıgım yok, avon takılıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesinden satın almak istiyorum kısmında, yardımcı oluyorlar :)

      Sil
  8. isterseniz oriflame ürünleri gönderebilirim size

    YanıtlaSil
  9. isterseniz oriflame ürünleri gönderebilirim size oriflame bitkisel avon gibi değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teklifinize teşekkür ederim ama şimdilik işimi görüyor edindiklerim :)

      Sil
  10. Benim annem tam 15 yıldır oriflamme temsilcisi ve biz yılda 5-6 kez bunlardan alıyoruz. Orilame'nin bu ürünü hem mükemmel hemde farklı çeşitleri var. Bir ara çikolatalısı çıkmıştı,hidistan cevizlisi var şimdi ve son olarak da siyah frenk üzümlü olani var. Oriflmae nin bu ürünlerinden bende çok kullanıyorum en çok da sadesi işime yarıyor. :) ve gerçekten de aparatız sürülmesi zor oluyor :) şubat ayında da sanırım 5 tl 'ye inecek biz sürüyle alıcaz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa haber vediğiniz için teşekkürler, ben de alayım o halde :) Çok sevimli tipi, hem de etkisi de gayet de güzel, teşekkür ederim sayenizde diğer çeşitlerini de alacağım :) Sevgiler

      Sil
  11. Bu ürünün çok önemli bir özelliği var. Sivilce izlerini geçiriyor. Evet doğru duydunuz.Deneyin bu konuda ne kadar başarılı olduğunu görün!

    Ahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu abartmayın, o kadar da değil :) İçerik olarak öyle bir etkye sahip değil, ki zaten böyle bir iddiası da yok :)

      Sil