Arama Kutusu

Nature's Basics Greyfurt ve Narlı Duş Jeli

Natures Basics,selen kozmetik,duş jeli

Natures Basics Duş Jeli



Nature's Basics yeni keşfettiğim banyo ürünleri olan bir marka. Live Clean, Nude gibi markaları getiren Selen Kozmetik tedarikçisi olarak gözüküyor. Şu anda 2 tane çeşidine sahibim. Tatlı greyfurt ve nar özlerini içeren duş jelini kullanmaya başladım. Banyo köpüğü olarak da kullanabilirsiniz veya benim yaptığım gibi duş jeli olarak da.


Kokusunda hafif ekşimsi bir narenciye kokusunu aldım. Fakat bu yoğun ve rahatsız edici boyutta değil. Yoğun olmaması bu konuda güzel ama ben biraz daha buram buram kokusuyla duş keyfini yaşatan jelleri seviyorum galiba. Bu konuda fazla tatmin olamadım.


Natures Basics-duş jeli


Yapıs normal bir duş jeli kıvamında. Nemlendirme özelliği, ortalama. Bir duş kremi yumuşaklığı sağlamıyor ama fazla arınan hatta gıcırdayan(!) bir vücut da bırakmıyor. Bazı duş jellerinin bıraktığı o çıkmıyormuşçasına garip bir his vardır, öyle özellikte olmaması benim en sevdiğim taraf oldu. En kötü özelliği ise, kapak kısmı çok sert olduğundan duş esnasında açıp kapanmada zorluk yaşatıyor.

Ben marketlerde satılan duş jellerinden daha üstün özellikli bulmadım açıkçası.

700 ml 'lik boyutu bir hayli büyük. Aile boyu doya doya kullanılabilecek boyutta. Çilekli olanını daha merak ediyorum, onun da yazısı yakında blogda yer alıyor olacak.


Nereden Aldım ?

BuyCosmo Alışverişim'de edindim. Fakat ufak bir internet aramasıyla  Evoria ve Cosmetica alışveriş sitelerinde de aynı fiyattan satıldığını keşfettim.


- Natures Basics içerik -
Natures Basics-duş jeli


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder