Arama Kutusu

Fıstık Yeşili Göz Farı - MeMeMe Pistachio

mememe eyeshadow swatch

MeMeMe Pistachio Eyeshadow



MeMeMe markası, bir İngiltere drugstore markası. Çok fazla yaygın olmasa da, zaman zaman yabancı blog ve forumlarda, Mac, Benefit gibi markalara uygun fiyatlı alternatifi (dupe) olarak gösteriliyor. Genelde, farlarda Mac ile allıklarda Benefit allıkları ile mukayese ediliyor.

Farlarının güzel olduğu hakkında bir fikrim vardı ve zaten bu yüzden almıştım. Fakat bu denli yoğun renk verdiklerini düşünmemiştim.

mememe eyeshadow swatch


Renk verişleri ciddi ciddi iyi. Tek sıkıntı, dökülme yapıyor oluşu. Dökülme oranını kıyaslayacak olursam, Elf  kozmetiğin ürünlerinden daha kötü değil. Hatta Physicians Formula farlarından daha az dökülme yapıyor.

Renk verişi açısından bir baz gerekmese de kalıcılığı baz ile desteklenmesi gerekiyor. İçinde yoğun sarılık barındıran bir fıstık yeşili renginde. Farın ismi de zaten fıstık. Kahverengi gözlerle yakaladığı uyum ise çok hoş. Ne zaman ve ne kadara aldığımı hatırlamıyorum, çünkü set olarak almıştım epey zaman önce. Türkiye 'de ne yazık ki satışı yok. Bu farlara ulaşma imkanınız varsa, uygun fiyatlı renk verişi yoğun farlar listenizde bulundurun derim.



 Swatch MeMeMe Eyeshadow

mememe eyeshadow swatch

8 yorum:

  1. uygun bir kıyafetle harika olur.
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Farın rengi harika; fakat yazmakta sakınca görmezsen sana başka bir şey soracağım :) Grafikleri hangi programla yapıyorsun? :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakınca görmek ne demek :) Yalnız bu soru bu ara çok soruluyor ve ben grafik işlerinden pek anlamıyorum :D Erkek arkadaşım bu konuda yardımcı oluyor. Bana düşen sadece renk uyumlarını seçmek. Ondan biraz bir şeyler kapmaya çalışıyorum. Yeni yeni öğrendiğim programları kurcalıyorum : photoshop,lunapic,picasa,photoscape,befunky gibi. Ama dediğim gibi, olayı erkek arkadaşım noktalıyor :D

      Sil
    2. :)) Çok şanslısın o zaman, grafikler bir harika (tabii senin renk seçeneklerindeki yeteneğini de göz ardı etmemek gerek). Yazmak istediğim bir yazı için bu tarz bir görsel kullanayım istemiştim, bu yüzden sordum. Biraz kurcalayayım bakayım :) Çok teşekkürler! :*

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) <3

      Sil
  3. kahverengi gözlerle gerçekten uyumu çok süper olur ama sanki biraz fazla parlak ve açık gibi.
    daha zeytin yeşiline dönük olsa bence daha kullanışlı olurdu.ama bu markayı ilk defa duyuyorum. başka renk skalasına bakınacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet parlak, ama daha taze bir görüntü sağlıyor. Ben bu tarz renkleri çok sevdiğim için bana ayrı güzel de geliyor olabilir :D Markanın ürünlerini TR'de bulmak, çok zor, keşke kolay ulaşılsaydı :)

      Sil