Arama Kutusu

Maybelline Kahverengi Jel Eyeliner

maybelline,jel eyeliner,gel eyeliner


kahverengi eyeliner,jel eyeliner,maybelline


maybelline gel eyeliner,gel eyeliner,jel eyeliner


Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Liner 02 Brown



Maybelline Kahverengi jel eyeliner, uzun zamandır almak istediklerimdendi. Daha önceden kullandığım siyahını o kadar çok beğendim ki, kahverengisini de mutlaka edinmeliyim diye aklıma yazmıştım.

İçerisinde bronz yansıması olan kahverengi eyeliner, kremsi yapıda. Rengini cömertçe veriyor. Sürümü çok kolay. En rahat ettiğim tarafı, sürer sürmez sabitlenmediği için eyeliner çizgisini şekillendirmek daha kolay oluyor. Yani kontrol sizde.

Yağlı göz kapaklarına sahip olduğum için, akmayan göz kalemleri ve eyeliner bulmak zor. Maybelline bu konuya önem vermiş olmalı. Beklentilerimin çok üzerinde bir kalıcılık sunuyor. Üst göz kapağıma çektiğim eyeliner  gün boyu benimleydi, ortalama olarak 7-8 saat bozulmadan ve akmadan yerli yerinde kaldı. Bu benim için oldukça iyi bir başarı. Kuru yapılı göz kapaklarını düşünemiyorum bile! Sanırım vaadi gibi 24 saat kalır.

jel eyeliner,maybelline jel kullanan,eyeliner


İçinden çıkan fırçası, çok kötü bir yapıda değil. Harika bir eyeliner fırçası olmasa da, gayet yi. Eğer eyeliner çekmede ustaysanız bu fırça bile yeter. Ama biraz daha yolunuz var ise bu işte, açılı bir eyeliner fırçası ile daha rahat edersiniz. Ben Sigma'nınkini kullanıyorum ve memnunum.

Eyelinerı temizlerken zorluk yaşatmıyor. Biotherm yağ fazlı makyaj çıkarıcısına direnmeden kolaylıkla çıkıyor. Siyah olanı 25 Liraya almıştım ama bu sefer indirimli zamana denk geldim ve 12 Liraya edindim. Bu fiyata bu kalite çok iyi.

Tek eksi yanı, siyahının o parlak hali gün boyu gözlerimde duruyorken, kahverengi gün içerisinde biraz daha solgunlaşıyor.

Göz makyajınızı daha yumuşatması için kahverengi bir eyeliner arıyorsanız ve akmasın istiyorsanız, oldukça iyi bir tercih olacaktır. Çok memnun kaldım, öneririm.


Maybelline Siyah Jel Eyeliner yazıma bakınmak isterseniz de
burayı tıklayabilirsiniz.


22 yorum:

  1. Canim gule gule kullan. Bende maybelline jel eyelinerlardan kahverengi ve lacivert aldim.Gercekten cok guzelller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kesinlikle harika yapıları var

      Sil
  2. Adsız24/5/13

    Essence jel eyeliner çok daha ucuz geçen indirimde resmen depoladım.farkı varmı eğer onuda kullandıysan karşılaştırırmısın.bu ona göre daha pahalı indirimlisi bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'den daha kalıcı. O bende 1 saat içinde olduğu gibi akmıştı :/

      Sil
  3. Mac Fluidline'lerden daha başarılı.İçinde pembelik barındıran siyahı tavsiye ederim.Kullanamam dedim vazgeçemiyorum o derece:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, dediğinizi not aldım :)

      Sil
  4. Siyahını kullanıyorum çok seviyorum. Kahverengimi de çok beğendim almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olacağını sanmıyorum :) Öneririm

      Sil
    2. Ben de kullanıyorum ve çok beğeniyorum,güle güle kullanın.

      Sil
    3. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Adsız25/5/13

    eyeliner seven ve kullanan biri olarak favorimdir bi de loreali tavsiye ederim :)
    iyi bloglamalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L'oreal likit eyelinerdan çok memnunum ama jelini hiç kullanmadım, teşekkür ederim öneriniz için, deneyeceğim :)

      Sil
  6. ben de denemek istiyorum tasarım hariikaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim

      Sil
  7. Bende her rengi var ve çok memnunum. Benimde göz kapaklarim yağlı ve 24 saat bozulmadan kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baya baya seviyorum, göz kapaklarım yağlı ve ilk sürdüğüm eyelinerımı aynen gün sonunda da yerli yerinde buluyorum, sırf bu yüzden daha çok seviyorum :)

      Sil
  8. Canimm ben de indirimden renkli kozmetik olarak sadece bu eyelineri almayi dusunuyordum . Senin yazini gorunce Miskin Kek'im yazmistir guzelce dedim. Siyahuni ve pembe isiltili olani kullaniyorum ama bazen daha yumusak makyajlar yapmak istedigimde
    Siyan cok sert durabiliyor. E o zaman kahverengi olani da alinmali:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım <3 Ben siyah eyeliner çok uzun zamandır kullanmıyorum, daha yumuşak renkler hoşuma gider oldu :) Güzel ve alınası bir eyeliner ama keşke daha yumuşak kahverengisini bulabilsem onu terfi edeceğim :)

      Sil
  9. benim gözkapaklarım da yağlı bir yapıya sahip . bu rengi kesinlikle almalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir jel eyeliner, umarım siz de en az benim kadar seversiniz :)

      Sil
  10. Gratiste mi sarılıyor watsonsda mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikisinde de ve hemen hemen her yerde.

      Sil