Arama Kutusu

Takip Edilesi Makyaj Blogları

Makyaj Bloglarını ve Vloglarını gezinmekten hoşlanıyorsanız, 


sizlere yeni önerilerim var. 


Gezinmekten büyük keyif aldığım Makyaj Bloglarını 


daha önce "Takip Ettiğim 10 Makyaj Blogu" konusunda paylaşmıştım.



Şimdi sıra diğer keşiflerde...

 Makyaj blogları arasında, 
doğal güzellikleriyle keyifle ve ilgiyle takip ettiğim 5 isim şu şekilde



makyaj,kozmetik,blog,makyaj bloglari



Essie Button sevmeyen var mı ? Kanadalı EssieButton, hem makyaj blogu hem de youtube kanalı ile popülerliğini arttıranlardan. Güzelliği kadar konuşurken tatlı ifadelerini de çok sevimli buluyorum. Şeker tadında olan bu blogu keşfetmediyseniz burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. Youtube sayfası da şurada.





makyaj,kozmetik,blog,makyaj bloglari


Göz yormayan site tasarımıyla da daha çok gezinmemizi sağlayan, aynı zamanda Youtube kanalı da olan Gh0stparties bir diğer takip edilesi isimlerden. Hazırladığı Youtube videolarını izlemeyi seviyorum ama her defasında biraz daha hızlı anlatsa diyorum. Blogunu daha keyifle takip ettiğimi itiraf etmeliyim. Blogu için burayı, youtube kanalı içinse şurayı tıklayarak göz gezdirebilirsiniz.






makyaj,kozmetik,blog,makyaj bloglari

Tüm detayıyla makyaj ürünlerini açıklayan, uzun uzadıya anlatımlar yerine daha net ifadelerle ürünleri anlatan ve bu konuda güvenimi kazanan, ferah blog tasarımıyla da ilgimi çeken isim ; Lipssofacto. Blogger olmasının yanında bir vlogger. Youtube videolarında da blogundaki çizgisini rahatlıkla bulabilirsiniz. Blog sayfasına buradan, Youtube kanalında gezinmek için de bu linkten ulaşabilirsiniz.






makyaj,kozmetik,blog,makyaj bloglari

Doğal makyajı ve güzelliği ile, benim bakmaya doyamadıklarım arasında Hello-October var. Özgün ve tatlı tarzı hoşuma gidiyor. Aynı zamanda Youtube kanalı da var. Makyaj haricinde, zaman zaman giydiklerinde paylaştığı bloguna bakınmak için burayı, Youtube sayfasını takip etmek için şurayı tıklayabilirsiniz.






makyaj,kozmetik,blog,makyaj bloglari

En son olarak da, blog fotoğraf çekimlerini eeeeenn çok sevdiğimi ayırdım. TheDauphine. Sayfalar arasında gezinirken, kapatmak gelmiyor insanın içinden. Hem lüks markaları hem de daha uygun fiyatlı alternatiflerini bir arada bulabileceğiniz blogu için burayı tıklayarak gezinmeye başlayabilirsiniz.



17 yorum:

  1. Hepsine tıklayarak yeni sekmede açtım, birazdan gezinmeye başlayacağım. Çok güzel bir yazı olmuş yeni kişiler keşfetmek harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum keşfetmeyi :)

      Sil
  2. Bunların hiçbirini bilmiyordum valla canım sayende hepsine de göz atacağım ;) Favorin olan kız da pek güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekerler, hepsinin de samimi tavırlarına bayılıyorum :) Beğenmene sevindim

      Sil
  3. Aw, this is so lovely! Thank you for featuring me here! xo

    YanıtlaSil
  4. hepsi de birbirinden muhteşem bloglar...paylaştığın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmesine sevindim :)

      Sil
  5. işte bunu çok sevdim
    çünkü bu bloglar tam benlik :)
    doğal makyaja bayılıorum hemen linklere gidiorum
    tşkler paylaşım için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi takip edilesi, fena şekerler. Beğenmene mutlu oldum :)

      Sil
  6. ay çok şirin bu kızlar :D

    YanıtlaSil
  7. Üstten ilk 2 kız çok şeker çok güzeller maşallah diyeyim hemen diğerleri aynen türk asıllı gibiler paylaşım için thank you! (:

    YanıtlaSil
  8. guzel yazı olmus bılmedıklerım vardı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmesine sevindim :)

      Sil
  9. güzel tavsiyelerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil