Arama Kutusu

Nisan Ayı Makyaj Favorileri

makyaj,kozmetik,essence,deborah,revlon,too faced,Ulric de Varens


Geçtiğimiz Nisan ayında, yoğun makyaj yerine hafif ve doğal makyajı tercih ettim. 

Ekseriyetle olduğu gibi. 


İşte Nisan Ayı Favorilerim



1) FreeMan Kurabiye ve Krema Kokulu Vücut Losyonu : Bir zamanlar severek kullandığım kurabiye ve krema kokulu vücut kreminin kokusundan sıkıldığım için, "ilişkimize bir süre ara verelim" diyerek gözlerden ırak bir yere sürgün etmiştim. Özlediğimi fark edince, kendisinin tekrar "sık kullanılanlar" bölümüne taşınmasına yardımcı oldum. Bu ara hep bunu kullandım. Detaylı yazısı şuracıkta.


2) Deborah Milano - Hacimlendirici Maskara : Bu rimeli çok seviyorum. Tamam, dünyanın en iyi maskarası değil ama o çok pahalı markaları, hacim konusunda döver geçer. Bu fikrimi tecrübeyle sabitledim. Yazısını okumak isteyenler şu linkten göz atabilir.


3) Wet n Wild Walking on Eggshells Far Paleti : Göz makyajında en sık kullandığım renklerin birbiriyle uyumlu şekilde yer aldığı Wet n Wild far paletlerinden Walking on Eggshells oldu. Sür - çık makyajın en pratik kahramanı resmen. Kullanmaya başladıkça daha çok sevdim. Ne mat, ne sim, orta yolda ilerleyen dengesi ve renk verişinin yoğunluğu ile favorilerimin arasına girmeyi çoktan hak etti. Renk verişlerine ve hakkında daha ne söylediğime buradan ulaşabilirsiniz.


4) Revlon... "Sen ne zaman ülkemize tam anlamıyla gireceksin acaba ? Hasretle yollarını bekliyorum. Öpüyorum" mesajımı verdikten sonra, konumuza dönebilirim. Revlon markası bir harika! Yoğun renk verişlerinin yanında nemlendirme yönleriyle de dillere pelesenk olan bu Revlon ColorBurst Lip Butters ünlerini hak eden cinsteler. Bayılıyorum hepsine! Son zamanlarda en sık kullandığım Lollipop 'a ve elimdeki diğer çeşitlerine bakınmak isterseniz, şu yazıma göz atabilirsiniz.


5) Too Faced Juicy Jewels  ikili lipglossunu severek kullanıyorum. Özellikle geçtiğimiz haftalarda çok sık kullandım. Şu yazımda da bahsettiğim gibi özellikle likit ruj olan bölümünü kullanmayı daha çok seviyorum.


6) Ulric de Varens, deneme şansı bulduğum parfümlerden birisi oldu. Geldiği günden beri, Love parfümünü çook sevdim. Parfüm yorumumu merak ediyorsanız tıklayabilirsiniz.


7) Urban Decay 24/7 göz kalemleriden Bourbon. Muhteşem yapıda, akmayan bir göz kalemi değil. Hakkında çok fazla iyi yorum okuyuşumla birlikte bu konuda çok ümitliydim, ama beklentilerimi karşılayacak nitelikte olmadığını gördüm. Akıyor, ama en azından çarçabuk değil ve bir far bazıyla daha uzun kalıyor. Yağlı göz kapaklarının çektiği ızdırap bitmiyor, bitemiyor. Kalemlerin yapılarını ve renk verişlerini merak ettiyseniz, şu yazımdan bakınabilirsiniz.


8) Essence göz kalemlerinden Long Lasting serisi gerçekten çok iyi kalitede. Yukarıda bahsettiğim Urban Decay ile yarışır. Hatta çok net söyleyebilirim ki, ondan biraz daha kalıcı. Fakat Essence kalemlerini göz içine kullanamıyorum, içeriklerinden dolayı gün içerisinde gözlerimi rahatsız ediyor. Göz içine kullanmadığım sürece bir sorun yaşamadım. 5 liralık fiyatlarına göre performansları çok iyi! Bu ay sık kullandığım kalemin ismi ise metalik bronz rengindeki Bling Bling oldu Yazısı şurada.


9) China Glaze ojelerinden Argo benim tüm zamanlar içinde en sevdiğim ojelerden birisi. Yeşilin en nefis tonu bana kalırsa. Antik yeşili arıyorsanız, China Glaze Argo şiddetle önerdiğim olacaktır. Geçen sonbahar tanıtmıştım. Bu ilkbaharda da yine vazgeçilmezim oldu. Tırnakta nasıl durduğuna göz atmak isterseniz de burayı tıklamanız yeterli.


10) La Clarée Pürüzsüzleştirici Organik Yüz Kremi : Ben, iyi bir fondöten veya kapatıcı aramak yerine cilt bakımına özen göstermeyi seven kesimdeyim. Fondötenler iyi güzel ama her an kullanmayı tercih etmiyorum. Onun yerine cildime daha özenli davranarak, fondötenin ışıltısıyla değil, doğal ışıltısıyla parlayan bir cilt görmeyi seviyorum! Organik nemlendirici olan La Claree Yüz Kremi 'ni aldığım günden beri keyifle kullanıyorum ve içeriğinden emin oluşumla birlikte elbette favorilerim arasında! Hakkında daha fazla detayını yazdığım yer, hemen şurada.



10 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel ürünlermiş. Özellikle Freeman kremi yazını okuduktan sonra hemen listeme almıştım, burdaki yorumun da beni baya güldürdü okurken, çok keyifli bir yazıydı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kokusu sıkıyor, sonra özlettiriyor :) Baya büyük olduğu için de zor bitiyor. Beğendiğine sevindim <3

      Sil
  2. kutluorum seni cok guzel secimler olmuş.ya bu revlonları sende görüorum bi hewesleniorum sormaa ah ah diyorum =)
    buarada bu yazına bayıldım
    çok eğlenceli we bilgili....kullandığın ürünlerde şekerligini göstergesidir bence.kurabiye kokusu losyon ilk defa duydum.
    bide daha çok organik ürünlerin yazısına yer verirsen ck sewinirm miskinkek=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revlonları edinme şansın varsa, kesin al derim. Beğendiğime sevindim. Tatlı sözlerin için teşekkür ederim, elimden geldiğince önerini dikkate alıp değinmeye çalışacağım :)

      Sil
  3. Vücut losyonunun kokusunu çok merak ettim.Ayrıca Revlon'un rujlarının dışı bile harika bence.Bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Losyonla aramız fena değil,farklı çeşitlerini bulabilirsem Sevil'den alacağım devamını da. Revlonlar gerçekten iyi <3

      Sil
  4. ben de ud whiskey kalemimi bitirmek üzereyim, benim de çok yağlı gözkapaklarım, udppnin üzerinde pek akmadı ama gün içinde biraz silindiği bir gerçek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynıyız galiba. Udpp ile dengeliyorum, tek başına akmadan duran bir kalem bulamadım henüz :(

      Sil
  5. favori ürün seçimlerin harika.
    revlon rujları bende çok merak ediyorum.umarım yakın zamanda ve en sonunda ülkemizde de satılmaya başlar,tabi makul fiyatlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Umarım satılır. Essence gibi satılmaya başlansa hiç fena olmaz, Gratis imdada koşar umarım

      Sil