Arama Kutusu

MAC RiRi Woo Ruj

mac-ruj-lipstick



Mac-ruj-lipstick-riri woo



mac ruj,mac riri woo,lipstick,ruj



- Mac Riri Woo rujun dudakta görüntüsü / İç ortam ışığında - 
swatch mac riri woo - swatch mac



- Gün sonunda Mac Riri Woo ruj / Doğal gün ışığı -
swatch mac,swatch riri woo


MAC RiRi Woo Lipstich & Swatch



MAC 'in online satışa özel çıkardığı Mac Ruby Woo rujunun Rihanna eli değmiş hali olan Mac Riri Woo aldığımı şuradaki konumda bahsetmiştim.

Ruby Woo 'ya sahip olmadığım için, bir kıyaslama yapamıyorum. Mac 'e göre ondan daha soğuk tonlu bir ruj, ama kozmetik gurumuz Temptalia aralarında ufak farklılıklar var gibi görünse de dudakta her ikisinin de aynı durduğunu, bir fark olmadığını söylüyor.

Riri Woo, "retro matte finish" olarak geçiyor. Mat ve soğuk tonlu bir kırmızı. Sert bir ruj olduğu için uygulamada zorluk yaşatıyor. Dudak fırçası ile dikkat ederek sürsem de, fotoğraflarda gördüğünüz gibi taşırmalar yaptım. Dudağı kurutma yapıyor, bu yüzden öncesinde dudaklar güzelce nemlendirmeye ihtiyaç duyuyor. Renk öylesine opak ki, bu konuda hiçbir sıkıntı duymadım. Kalıcılığı bir harika. Gün içerisinde sadece bir kere tazeledim. O da hafif şekilde parmak uçlarımla. Gün sonunda dudaklarımda kalan ruju da fotoğrafladım, karşılaştırma yapabilmeniz için. Hatta benim hafif hali daha hoşuma gitti. Çilek yemiş görüntüsündeki dudaklar veriyor adeta. Ama benim fikrim, Rihanna gibi çikolata tenlere daha çok yakışacağı.


rihanna,mac,riri woo,lipstick,rihanna ruj


16 yorum:

  1. oooy bu kadar mı yakışır ☺ güle güle kullan, çook güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. Dudaklara wuhuu demeden geçmiyoruz sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız23/5/13

    tam bir kan kırmızısı

    YanıtlaSil
  4. Adsız23/5/13

    Rimmellondon mat rujlarını tavsiye edeirm bence dupe ruj bulabilirsiniz serisindenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette bulunabilir, Önerinize teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Rihanna işi biliyormuş,beyaz tendede harika duruyor ben bayılarak sürüyorum kırmızı rujumu,sanada yakışmış canım güle güle sür ;)

    YanıtlaSil
  6. bende sipariş verdim
    dudaklar muhteşem yalnız :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan:) çok yakışmış;) kırmızı ruhla pek aram yok daha çok bordo ve nude tonları seviyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil