Arama Kutusu

Mac Online Alışveriş & Rihanna RiRi Woo Ruj

mac kozmetik


mac kozmetik,riri woo


MAC 'in yeni gözdesi Rihanna. Bu sene Mac & Rihanna koleksiyonları çıkmaya hazırlanırken MAC, birkaç gün önce sadece online satışa özel bir ruj sundu. Mat kırmızı olan meşhur "Ruby Woo" rujunun, Rihanna eli değmiş hali.
İsmi, Riri Woo. Biraz soğuk tonlu oluşuyla alıp almama konusunda tereddütte kaldım. 

www.maccosmetics.com.tr 'den edindim. 
Akşam aldım, sabah Yurtiçi Kargo 'ya verildiği mesajı geldi. Fena hızlı
Güncelleme : Mac Riri Woo rujun dudakta duruşları için burayı tıklayabilirsiniz.
Fiyatı 49 Lira.


8 yorum:

  1. Bu ruju almayı düşünmüyorum, ama sen güle güle kullan ve rica etsem bir makyajında gösterir misin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç gün içinde, rujun dudakta duruşunu paylaşacağım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan birçok yerde gördüm rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız20/5/13

    meraba
    ben bu ruju alıp almama arasında çok kararsızım.her kırmızı ruj bana gitmiyo.çünkü açık tenliyim rihanna esmer.ve googleda arama yaptım.açık tenli birinde nası durduğunu hiç göremedim
    abaca ruj tanıtımınıda yapacakmısınız?_alışveriş yapmadan fikir almak isterim.
    hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki gün içerisinde dudaktaki duruşunu paylaşacağım, uygun olursam yarın öne alabilirim :)

      Sil
  4. aa mac online satış yaptığını bilmiyordum miskinkek,bu işime çok yarayacak.çünkü koleksiyonları alma gibi bir hastalığım var :)
    çok sevindirdin beni.hemen siteye bakınayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık online alışveriş yapılır hale geldi. Darısı Sephora 'ya :)

      Sil