Arama Kutusu

Küpeler!

küpeler-kupe-kupeler

Küpe Modelleri




Aksesuarlar içerisinde bir ayrıntı katan küpeler, özellikle son zamanlarda artan ilgimle beraber yakın markajıma girdiler. Küpeler resmen birer feminen dokunuş. Bazen zariflik edası, bazen kıyafetimizin tamamlayıcısı olan küpeler, adeta sanatın bir parçası gibi. Kıyafetinizin minik ve şık detayları ile stilinize daha sevimli bir hava verin ya da içinizdeki gösteriş ruhunuzu besleyin. İster boho görünüm, ister modern stilinizi belirleyin.


2013 yaz modasında da küpelerin ayrı bir yeri olacakken, renkli olduğu kadar sade olan küpe tasarımlarını sizin için bir araya getirdim.  

Hem etnik hem modern çizgileriyle özgün tasarımlar, sezonun öne çıkan modelleri. Ahududu, şeftali, mercan, zümrüt ve su yeşili tonlarıyla değerli taşların buluşmasına kim hayır diyebilir ki? Renkleri özgürce kullanmanın keyfi bambaşka.


Resimdeki Numaralandırılmış Sırayla :

1) Wish Aksesuar - (Lidyana)
2) So Chic - Serenity Koleksiyonu
3) So Chic - Aşk Koleksiyonu
4) Scotch & Soda
5) Biella- (Lidyana)
6) N'ore (Mizu)
7) So Chic
8) David Aubrey
9) Leetal Kalmanson
10) Next Accessory - (Lidyana)


8 yorum:

  1. Adsız30/5/13

    burda beniM tarzım kesinlikle ve kesinlikle 9 numara.simsiyah uzun siyah yazlık bir elbise ile takarım.ayaklarımada mavi şık bi sandalet geçirirdimmi tamamdır.yaz gecelerine karışmak için hazır olurum.4numarada güzel ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şipşak güzel bir kombin yapmışsınız :) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. 1.ve 7.'yi çok beğendim=)

    YanıtlaSil
  3. Koton'un takıları da çok hoş oluyor. İndirimdeyken de tadından yenmiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Koton'u ben de seviyorum :) Aynı fikirdeyim

      Sil