Arama Kutusu

Kozmopoli Online Eczane Alışverişim

kozmopoli,online eczane

Gelen Sample / Deneme Boy Ürünler

kozmopoli alisveris,kozmopoli,online eczane

Kozmopoli.Com Online Dermokozmetik Alışverişim


Bioderma 'nın pek çok ürününü kullandım. Ama en bayıldığım, kuşkusuz ki dillere pelesenk olan Bioderma 'nın H2O Makyaj Çıkarıcı Solüsyonu.


Dünyanın en harika makyaj çıkarıcısı mı ? Hayır. Özellikle jel eyeliner çıkarmada, hünerli değil. Ama nasıl oluyor da, bu kadar hafif makyaj çıkarıcı olup dünyanın en pratiği haline geliyor, işte o kısım bayıldığım taraf. Hem varla yok yapıya sahip hem de ağır olmayan günlük makyajı çıkarıcı etkide. Tüm zamanlarımın en iyi ürünlerinden biri olduğu için, sanıyorum ki kendisiyle yaşadığımız tutku daimi olacak.


Devasa ikili paketim bittiği için, derhal tazelemem gerekti. Ve ben de, online eczanelerden yaptığım fiyat araştırmasıyla, gördüm ki Kozmopoli.com 'da Bioderma H2O makyaj çıkarıcısının 2'li fiyatı 47 Lira. (Ürünün linki hemen şurada) Benim en yakınımdaki eczanede (2'li bile değil) tekli fiyatı 55 Lira gerçeği var bir de. Seviyorum online alışverişi.



Yaz da yaklaşıyor, tatil öncesi bir vücut güneş spreyi edinmeliyim dedim. Ve Bioderma 'ların yanına yine dermokozmetiğin güvendiğim isimlerinden birisi olan La Roche Posay 'in kullanım kolaylığı sunan yorumlarını okudukça almalıyım dediğim güneş koruyuculu spreyini aldım. Fiyatına bakınmak isterseniz şurayı tıklayabilirsiniz. Oldukça ekonomik bir alışveriş oldu.


Alışveriş yapmaktan daha çok sevdiğim bir olay var ki, alışveriş yanında verilen deneme boy ürünleri. Deneme boy ürünlerin faydası çok. Eğer bir kremden memnun kalırsam, düşünmeden ediniyorum zira. Ya da merak ettiğim ürünleri deneme fırsatı buluyorum.


Benim eczanemin internet fiyatının 2 katına sattığı bir ürünü aldıktan sonra, "Ee şey, deneme boy ürünler de koyar mısınız? Denemem açısından.." sözüme, hiç bitmeyecek sandığım uzun bakışların etkisiyle eline gelen bir iki sample ürünü, Yeşilçam 'ın ağır lokasyonu yüklenmişçesine ağır aksak şekilde koyması bir tarafa, online sitelerin siz istemeden bonkörce davranması diğer tarafa...


Ve sizler için merak edip sordum Kozmopoli 'ye. Her alışverişe sample ürünler ekliyor musunuz diye ? Çünkü biliyorsunuz, şuradaki hediye çekilişimin sponsoru oluyor kendileri. Soruma "Elbette" diye yanıt verdiler gülücük eşliğinde.


Hem uygun fiyatlı, hem deneme boy ürün konusunda jestliği ile dermokozmetik ürünlerinizi alabileceğiniz bir yer arıyorsanız, Kozmopoli.com önerimdir.


Unutmadan ; 

Yaz öncesi bomba çekilişime katılmak isterseniz burayı,
Bioderma H2O solüsyonu hakkında yorumlarımı okumak isterseniz şurayı tıklayabilirsiniz.


12 yorum:

  1. güle güle kullan cnm.benimde bioderma bitmek üzere yenilemem gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bakın derim :)

      Sil
  2. Deneme boy ürünler için bile alışveriş yapılır resmeen :)
    Ne kadar çok koymuşlar.
    Güle güle kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
  3. Harika ürünler almışsın:) bende severek kullanıyorum bioderma h2o yu nerdeyse bitmek üzere en iyisi yedekleyeyim:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Adsız16/5/13

    bir eczacı yakını olarak bunun nedenini açıklayayım size eczaneye firma bukadar pahalı veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sizi ve bu durumu anlıyorum, ancak bir tüketici olarak uygun fiyatlı olana yönelmem de doğal :)

      Sil
  5. alışverişlere bu kadar ürün vermeleri süperrr :))
    harika ürünler almışsın ayırıca
    öpücükler

    YanıtlaSil
  6. Ben hiç bioderma kullanmadım. Herkes önerince benim de ev arkadasım kozmetiğe bakıma meraklıdır. Ona söyledim böyle bir ürün varmış diye. Ne işe yarıyormuş dedi ben de temizliyormuş dedim ama devamını getiremedim. Haliyle inandırıcı olmadı ve almadık. İkilisi 60tl falandı sanırım. :P

    Ben de internetten alacagım ya :D Hem deneme boy ürünler minik minik olunca ben biriktirmeyi seviyorum, o açıdan da karlı çıkmış olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şİmdiden güzel günlerde kullanın o halde :)

      Sil