Arama Kutusu

Pahalı Göz Kremleri Ne Kadar İşe Yarar ? Juvena Göz Kremi

juvena kullanan-la prairie kullanan


juvena kullanan-la prairie kullanan

Juvena Selection Perfect H Pure Eye Cream



Juvena bir İsviçre markası. La Prairie markası ile aynı firmaya ait. (kaynak) Türkiye'de belirli parfümerilerde bulunuyor. Diğer ürünlerinde olduğu gibi "Selection Perfect H Pure" göz kremi de lüks bir ambalaja sahip. Son zamanlarda kozmetik sektöründe revaçta olan bir kıstas var ki, H vitamininin (yani B7 vitamininin) bir güzellik vitamini olduğu ve bunun öneminin daha arttırılması şeklinde. H vitamini, biotinin ta kendisi. Fakat ben bu göz kreminde, çok üstün bir etki bulamadım.

Ambalajının şıklığının yanında pompalı oluşu en güzel yanı. Böylece daha pratik bir kullanım sunuyor. Losyon kıvamında ve yoğun şekilde turunçgil kokusu hakim. Çok üstün özelliklere sahip olduğu lanse edilse de, kullandığım süre boyunca unutamayacağım bir etki yaratmadı. Emilmesi hızlı, etkisi normal bir göz kremi kıvamında.


11 yorum:

  1. Ben en son Lila Kutu'dan Nonique Avokadolu ve Aleovera'lı göz kremini aldım. Ve etkisine bayıldım. Fiyatı uygun ve içeriği oldukça başarılı. Aklında olsun, sevgiler :) Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nonique markasını hiç duymamıştım, not alayım önerilerini seviyorum :)

      Sil
  2. göz kremlerinden yana çok dertliyim.bende büyük bir umutla lancome aldım.fakat bitmesine az kalmasına rağmen memnun değilim.aslında memnun değilim derken daha çok nem vereceğini düüşünmüştüm alırken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahalı markaların cilt bakım konusunda fazla başarılı olamadıklarını düşünüyorum :/

      Sil
    2. Adsız3/6/13

      Kiehls avakadolu goz kremi kullan bence

      Sil
  3. Adsız30/5/13

    Ambalaja kapılmamak gerek....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkür ederim. Ama ambalajı yüzünden almamıştım zaten, öyle bir takıntım yok :)

      Sil
  4. ben bunun başka bi çeşidini kullanmıştım önceden.
    sevilden almıştım satıcının ısrarlarıyla.kokusunu çok sevmiştim.böyle ferahlık hissettiriyordu ama zamanla olumlu etkisini pek görmedim.o kadar para bende bir sorun var sanırım demiştim ama şimdi senin yorumunu okuyunca tek olmadığımı gördüm :)o kadar paraya ultra bir etkisi yoktu gerçektende.ah o ambalajlar yok mu zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juvena da La Prairie de kötü markalar değil, ama kesinlikle abartı markalar. Fiyatlarının yüksekliği ile lüx müşteriyi kapma politikası taşıyorlar bana kalırsa

      Sil
    2. kesinlikle katılıyorum.yorumların çok yerinde.normal bir kremken ultra lüx olarak sunuluyor

      Sil