Arama Kutusu

Hugo Boss Orange Parfüm Yorumu

hugo boss-parfum-parfum yorumlari

Hugo Boss Orange Woman Parfüm Yorumu




Portakal, meyveler içinde yerini kimselere kaptırmadan açık ara birincilikle sevdiğim meyvesi iken, ismi "Orange" olan bir kokuyu sevmemem düşünülebilir mi? Parfümle birlikte özümseyeceğim portakal kokusu almaya hazırlanmıştım ama yoğun olarak varlığını hissettiğim şeftali kokusu ile karşılaşmak, benim için sürpriz de olsa, bu durum parfümü sevmediğim yöne itmiyor. Aksine sevdim.


Parfüm şişesinin dizaynı, Hugo Boss 'un kendisini tanımladığı "karizmatik" sıfatına ne kadar uygun olduğu tartışılır. Ama bana kalırsa, şişenin her iki yan tarafında da bulunan aynalar, karizmatiklikten ziyade kendini bulamayan şehirde yaşamaya alışmış ama köyünü özleyen kırocan bir havada. Üstelik bir de turuncu cam bölmeleriyle döşeli parfüm şişesi, insan bedeninin enerji çakralarından ilham alınarak yapıldığı gerçeği var ki, enerji mevzuları benim ilgi ve bilgi alanım olmadığı için bu fikirden yola çıkarılma durumunu alaycı bir tebessüm eşliğinde es geçmekle yetiniyorum. Neyse ki parfüm kokusunun neşeli ve canlı haline yakıştırdığım isim olan Sienna Miller, parfümün tanıtım ismi olarak tüm güzelliği ile karşımda.


Portakalın kendisine has egzotikliği ve canlılığı ile kokuyu buluşturmayı fazla başaramayan Hugo Boss, özgün ve benzersiz olmasa da, parfümün sıcaklığını ve tatlılığını hoş bir dengede tutturabilen bir kokuya imza atmış. Sıcaklığın yumuşak etkisi, kokunun şeker havasının bayıltıcı noktasından uzakta tutmaya yetiyor. İlk notalarındaki Bergamut, Elma ve Beyaz Şeftali birleşiminde en yoğun aldığım koku şeftali yoğunluğu oluyor. Şeftalinin bencilliğine karşı gelmeyi başaran Elma, ikinci planda kalamam dürtüsüyle şeftalinin yanında inkar edilemez varlığını hissettiriyor.


Bu lezziz karışım, içimi açan tazelikte ve ferahlığın hissedilir oranında olmasına rağmen, parfüm tenime oturdukça da kalp notalarının sahibi, parfüme isim lideri olan ve o beklediğim Portakal nihayet yavaşça duyulmaya başlıyor. Portakal çiçeğinin öncülüğünde gelen diğer notalar ise Erik ve Tarçın ikilisi. Bu birleşimin, kış kokusu olabilecek ağırlıkta olmaması harika. Eh, portakal bir kış meyvesi olduğuna göre, ben de en çok kendisini yazın özlüyorum. Her ne kadar, parfüm buram buram bir turunç kokusunu veremiyor olsa da, tene oturdukça aldığım o tatlı portakal benim özlemimi bir nebze dindiriyor.


hugo boss,parfum,parfum yorumu,yazlik parfum



Başlangıcında ferah notalarla tazelik sunan parfüm, tene oturdukça daha feminen, daha iştah açıcı bir flörtöz koku haline geliyor. Fakat kadınsılığını, öyle ustaca deşifre ediyor ki, sıcaklığının yanında rahat tavrını da hissedebiliyorsunuz. Lezzetli aromasının yaydığı o seksapelite inkar edilemez. Tenden veda ederken de, vanilyanın risksiz ve bağımlılık yaratıcı gücünü kullanmayı ihmal etmeyerek "beni hep tatlı an" imzasıyla gidiveriyor. Zeytin ağacının egzotik baskınlığından fazla kuvvet alamasa da, sandal ağacının huzurlu misyonunu  bir imza olarak ardında bırakmadan edemiyor.


Feminen, sıcak, oryantal, enerji dolu ama bir o kadar da bayıcı ağırlıktan uzak, modern, gündelik kullanıma uygun bir parfüm. Özgünlüğü tartışılır ama çoğu kişinin sevebileceği aromaya sahip. Hugo Boss parfümlerinde genel olarak gördüğüm kalıcılık sıkıntısı, ne yazık ki bu parfümde de var. Çok kalıcı bir parfüm değil. Gün ortasında, sadece belli belirsiz bir koku varlığını hissettiriyor.


- Sienna Miller ve Parfüm Afiişi -
sienna miller-hugo boss-parfum blog


Ama bu özelliği, ekseriyetle yaz mevsiminde daha tercih edilir kıstasta. Zira ağır ve yapışkan kokuların çektirdiği ızdırap altında ezilen ten, güneşin acımasız sıcaklarında affetmiyor. Eğer kalıcılığının zayıflığını görmezden gelirseniz, son/ilk bahar ve yaz mevsimleri için lezzetli parfümlerin hafifliğini hissedebileceğiniz tınıda.



- Parfümün Reklam Videosu -



9 yorum:

  1. Kokusu için şimdilik bir yorum yapamasamda şişesine bayıldım :)bilgilendirdiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ben senin parfüm yorumlarını çok seviyorum ya.
    anlattığın her kokuyu almak istiyorum ama babamın bu durumdan pek hoşlancağını sanmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Teşekkür ederim Merve, gülümsettin

      Sil
  3. bu parfüm bana hediye edilmişti
    hugo bossu ilk defa deneyecektim ve gözümde büyüttüğüm bir markaydı ama dediğingibi pek kalıcı olamadı.işe giderken kullandım genelde.
    gündüz evden sıkıp çıktığım kokuyu öğle arası gitmiş oluyordu.ama sıktığın an canlılık var :)buarada sana bir mail atmıştım ben canım.eğer cevaplayabilirsen çok memnun olurum- öneri parfüm adında mail
    tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hugo Boss parfümlerinin geneli kalıcılık sorunu yaşatıyor ne yazık ki. Ama canlılık hissi sağladığı doğru :) Maile bakıyorum hemen

      Sil
  4. Benim gibi sık parfum sıkanlar icin ideal bi secim kokusuda guzelmis mevsimlik icerik aciklamaniz guzeldi tskkler.

    YanıtlaSil