Arama Kutusu

Golden Rose Ten Rengi Oje

oje-nail polish-golden rose-golden rose 111


Golden Rose-oje-nail polish-golden rose ten rengi oje

Golden Rose # 111 Oje



Golden Rose ojelerinden, ten renginde biraz da pembelik barındıran 111 numaralı oje
Tek katta şeffaf hali de hoş duruyor. Ten rengi (nude) son zamanların en popüler renklerinden.
Ojelerde ise, tırnaklara verdiği ferah havayı seviyorum. 

Özellikle "Bugün hangi ojeyi seçmeli?" ikileminde sür-çık ojelerden birisi de ten rengi ojeler. 
Hem duru hem şık bir görünüm sağlıyor.



8 yorum:

  1. Renkler harika ama kişisel olarak turuncu rengi sevmiyorum:) hiç turuncu ojem de yok:D hatta kıyafetlerimde turuncuya rastlayamazsın o derece :) bana da beklerim :))
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zuhal, sanıyorum ki gözden kaçırmış olmalısın. Çünkü turuncu bir oje değil konu :)

      Sil
  2. Adsız16/5/13

    aynen katılıorum bi $ey sürmeye karar veremdiğimde böyle renkler idare edior.111 aklımda tuttum :)
    tşkler konu içi,n

    YanıtlaSil
  3. nude yerine ten rengi demen çok hoşuma gitti :)
    türkçesini kullanabilceğimiz kelimelerin türkçe kullanılmasını seviyorum ayrıca ojelerde en çok böyle temiz ten renkleri ve sade beyazları seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat etmeye çalışıyorum, teşekkür ederim :) Ben de seviyorum böyle renkleri :)

      Sil
  4. Ten rengi oje arayışındaydım bu post ilaç gibi geldi özellikle tırnakta duruşunu çok sevdim mutlaka alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem her yerde bulabilirsiniz, hem de rengi gerçekten hoş duruyor :) Tavsiye ederim

      Sil