Golden Rose Ruj

golden rose,ruj,lipstick



Golden Rose rujlarından 90 numaralı, sıcak tonlu bir ruj. Ambalajında biraz kırmızıya çalan bir renkte görünse de, dudaklarımda daha doğal duran bir soğan kabuğu rengine bürünüyor. Kremsi yapıda. Renginin doğallıyla da bahar aylarında sür çık rujlardan birisi. Dudak rengimle bütünleşti resmen. Hiç yapay bir görüntü vermedi. Tek keşke dediğim noktası aroması oldu, daha vanilyamsı aromalarda olsaydı diyorum. Koyu göz makyajıyla ideal bir görüntü sağlayacağı gibi, gündüz yapılan hafif tonlu makyajlarda da harika bir alternatif.


golden rose,ruj,lipstick,golden rose lipstick



Golden Rose rujları ulaşılabilirlik konusunda oldukça rahat. Hemen hemen her parfümeride bulabileceğiniz gibi, Watsons, Gratis, Rossmann tarzı yerlerden de temin edebilirsiniz. Yine alışveriş merkezlerinde sıklıkla denk gelebileceğiniz Golden Rose kioskları yardımınıza koşacaktır. Daha pratik şekilde ve kampayanlarından faydalanarak da Golden Rose Store sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz.

golden rose,ruj,golden rose 90,lipstick,swatch golden rose


* Basın Ürünüdür.

20 yorum:

  1. ben bu rengi sevdimmm ♥

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dudaklar,dişler onlar öyle :)) Poz da pek seksi olmuş hehehh :P

    YanıtlaSil
  3. cok guzel durmus bu tonlarda bi ruj ariyordum alinasi imis bi bakmak lazim:) gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
  4. Teninde duruşu ve dudaklarındaki duruşu gerçekten baya farklı! Dudaklarındaki hali çok hoşuma gitti almayı düşünüyorum. Güle güle kullan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim :) Evet dudaklarda ve tende farklı renk veriyor :)

      Sil
  5. ayy rengi harikaa güle güle kullan,golden rose rujlarına bayılıyorum,bir ara mat rujlarına takmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben ilk defa deniyorum :)

      Sil
  6. Adsız3/5/13

    dudakta cok hos gorunuorsunuz :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bi tonmuş sanada çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Adsız3/5/13

    126 numarasınıda öneririm sana yakışcagını düşünüyorum
    sevgiler
    -sevinç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not altım, teşekkürler :)

      Sil
  9. Dudaklarındaki rengi sevdim bitirmen dileğiyle diycem ama rujda biraz zor biliyorum (:Golden rose'i seviyoruz(:!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet zor olacak bitirmek :)

      Sil
  10. Kızlar eğer gerçekten ruj kullanmayı seviyorsanız, doğal dursun ve kalıcı olsun, sürdüğümü bile unutayım diyorsanız kesinlikle NARS'ın kalem rujunu alın. Başka ruj aramayın. Ben kullanıyorum ve çok memnunum.65 TL'ye aldım ama inanın buna değiyor ve uzun süre kullandığınız için de karşılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sahibim zaten Nars'ın rujlarına, öneriniz için teşekkürler yine de.

      Sil