Arama Kutusu

Golden Rose Jolly Jewels Oje 123

golden rose,oje,jolly jewels


golden rose,jolly jewels,nail polish

Golden Rose Jolly Jewels Oje #123


Golden Rose markasının Jolly Jewels ojelerden 123 numaralı ojesi, siyah ve beyaz renklerinin karışımından oluşuyor. 

Büyük altıgenler olduğu gibi, minik minik yuvarlak siyahlar ve kare gümüşlere de sahip. 
Tırnakta benzersiz bir duruş veriyor.

golden rose,jolly jewels 123


Fotoğraflarda, ojenin kendi halini görebilesiniz diye altında başka bir baz oje kullanmadım. Ancak bir üst bazı (top coat) olarak da kullanabilirsiniz. Özellikle gümüş ve lila, eflatun tonlu ojelerin üstünde çok hoş bir uyum yakalanıyor. Fakat daha ihtişamlı kullanmak isterseniz de, soğuk tonlu bir kırmızı öneririm.

golden rose,simli oje,jolly jewels


Bu denli yoğun bir ojede, akıllara takılan ilk soru "Acaba simleri istediğimiz oranda fırçasına geliyor mu?" Bu konuda oldukça memnun kalacağınızı düşünüyorum. Zira tek seferdeki performansı bile güzel. Ama en ideali 2 kat hali.

Ben fotoğraflarda daha net çıksın diye, 3 kat halinde uyguladım. Ayrıca fırça izi de bırakmadığını not düşmeliyim. Golden Rose ojelerini kiosklardan, parfümlerilerden bulabileceğiniz gibi internet yoluyla da Golden Rose Store online alışverişle ulaşabilirsiniz. 

Burçin Hanım 'a teşekkürler :)


* Basın Ürünüdür.


4 yorum:

  1. Bende de var bu ojelerden ama çıkarması çok zahmetli elim hep başka ojelere gidiyor. Bloguma beklerim
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkartması tüm simli ojelerin çok zor ne yazık ki :)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan. Bu seriden kaç tane aldım bilmiyorum. Çok çekici hepsi :)

    YanıtlaSil