Giovanni Hacim Şampuanı

giovanni kullanan,giovanni,gratis,şampuan

Giovanni - Root 66 Max Volume Shampoo



Giovanni, doğal içerik sunan saç bakım markalardan birisi ve Türkiye'ye Gratis sayesinde geldi. Üstelik, yurt dışındaki paralel fiyatlarıyla. Bu konuda Gratis 'i sevgi pıtırcıklarımı yolluyorum. Darısı, gelmesini istediğim diğer markalara...

Giovanni, çeşidi bir dünya olan bir saç bakım markası. Saç bakımı sonrasında vücut ve cilt bakım olaylarına da el atmış durumda. Şık ve zarif ambalajları ile doğal içerikleri uyumlu. Doğal içerikten kastım, kimyasal tuzlardan arındırılmış saç ürünleri yer almakta. Sülfat, Silikonlar, Ftalat (phthalate), Yapay Parfümler, Renklendirici Boyalar ve son zamanlarda daha çok dikkat edilen Paraben bulunmuyor.

Uzun zamandır SLS içermeyen şampuanları kullanıyorum. Saçlarımın nasıl rahata erdiğini anlatamam. Kimyasal zararlıları minimuma indiren ürünleri tercih etmem, saçlarıma yaptığım en güzel iyilik. SLS içermeyen ve doğal içerikli şampuanların, alışmaya en zor tarafı diğer şampuanlar gibi silikon içermedikleri için bir anda yumuşacık saçlar sunmayışları. Bir süre denemeye şans verip, alışmanız gerekiyor.


- Giovanni Şampuan İçerik -
giovanni kullanan,giovanni,gratis,şampuan


Giovanni hacimlendirici şampuanı, hafif ve rahatsız etmeyen meyveli bir kokuya sahip. İçeriği ile ambalajı uyumlu sadelikte.  Hacimlilik katması ise, doğal içerikli şampuanlarda görülen sertleştirme durumu olduğu için, haliyle hacim verici yanı var. Ama "Bu şampuanı kullandım Jennifer Lopez saçlarına eriştim" demeniz mümkün değil. Bu yönde kuvvetli beklentileri karşılamak için, şampuandan ümit etmek yerine saç şekillendiricilere yönelmeniz gerekir.

Kullandığım bitkisel içerikli şampuanlara nazaran saçlarımı çok çok sert hale getirmedi. Bir nebze sertlik kattı ki bu benim istediğim bir özellik. Şekillendirmek istediğim, daha hacimli görünmesini istediğim zaman saç şekillendiricilerle daha az münakaşaya girmeme sebep oluyor. Bilakis, saçlarımı daha yumuşacık reklam kızları edasında hissedeyim dersem de, saç serumları ve kremleri bunun için var olduğunu hatırlıyorum. Bazı bitkisel şampuanlar, içeriğindeki bitkisel yağlardan ötürü saçları daha kolay yağlandırma eğiliminde olduğu için sonrasında saç serumu kullanmak bu süreci hızlandırıyor. Giovanni 'nin diğer şampuanlarını bilemem ama bu çeşidi çabuk yağlandırmıyor.


Giovanni Hacimlendirici Şampuan 
sade ve zarif ambalajlı, doğal içerikli, hoş kokulu, 
saçlara hacim verebilen sevdiğim bir şampuan oldu. 
Gratis Mağazalarında 17 Liraya satılmakta. Bouyutu 250 ml
Doğal içerikli şampuanlara göre makul fiyatta.
Daha pek çok çeşidi bulunmakta.


giovanni kullanan,giovanni,gratis,şampuan

  • Share On Facebook
  • Share On Facebook
  • Tweet This Post
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Stumble This Post
  • Float This Post

8 yorum:

  1. Adsız22/5/13

    geçen hafta alılveriş yapmıştım ama görmedim
    başka zaman uğradığımda gratise mutluka bakıcagm
    aklıma yazdım
    paylaşım için tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'te yer alıyor, belki gözünüzden kaçmış olabilir. Güzel bir şampuan, ben sevdim, öneririm :)

      Sil
  2. Giovanni gerçekten içeriğiyle dikkat çeken, fiyatı da muadillerine göre daha uygun bir marka (TR satış fiyatı Amerika'dakiyle aynı gördüğüm kadarıyla). Ben de nemlendirici şampuanını kullanıyorum (smooth as silk). SLS'li market şampuanlarına göre ilk başta saçı sertleştirse de, dediğin gibi, kullanmaya devam ettikçe saç kendine geliyor.

    Son bir senedir sülfatsız şampuan kullanıyorum ve saçlarımın hem daha canlı hem daha güçlü olduğunu fark ediyorum. Çook daha hızlı uzuyor olmaları da cabası! Hatta, şu ara arkadaşımın yönlendirmesiyle okuduğum kitap sayesinde saç ürünlerinin temiz içeriğine en çok dikkat edilmesi gereken ürünler olduğunu öğrendim ve tüm saç bakımımı olabildiğince temiz içeriklere çevirmeye çalışıyorum (maske yerine doğal yağ, saç kremi olarak avokado püresi ve saç şekillendirici olarak -bu kıvırcık saçlara öneriliyor- saf aloe vera sıvısı içine yarım kaşık jojoba yağı gibi...). Blogda da ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyordum, senin yazını okuyunca dayanamadım, azıcık da olsa burada bir şeyler paylaşmak istedim :)

    Sevgilerimle, Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giovanni Tr'e gelmesini beklediklerim arasında yer alıyordu. Geldiğine çok sevindim. Evet fiyatı yurt dışıyla hemen hemen aynı ayarda. Kesinlikle katılıyorum fikrine, SLS içermeyen şampuanlar bir süre sonra saçları daha canlı ve gür yapıyor saçları.

      Blogda ayrıntılı yazacağın yazıyı, şimdiden büyük bir merakla bekliyorum :) Saç merakım tavan zira, her hatunun da saç bakımına daha bir önem verdiği düşünülecek olursa, bence ilgi çok olacaktır :) Sevgiler

      Sil
  3. Sanırım içeriği iyi,boyalı saçlar için bir sorun yaratırmı peki sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son aylarda saçlarımı boyatıyorum, boyalı saçlarda işlem görmemişe nazaran sertleştirme problemi daha çok oluyor haliyle, ama dediğim gibi ben daha sert yapan bitkisel şampuanları da kullandığım için, ortalama buldum bu konuda. Sertleştirmeden şikayetçiyseniz, saç serumlarına yönelebilirsiniz. Memnun kalacağınızı düşünüyorum :) Favorim Organix Hindistan Cevizli Serum.

      Sil
    2. serumada bakıcam,tşk ederim :)

      Sil