Arama Kutusu

Flormar Bordo Oje True Color 25

flormar kullanan


flormar kullanan

Flormar Oje 25 Numara


Flormar oje renklerinden,  25 numaralı mürdüme çalan harika bir bordo rengi. İçerisinde minik kırmızı ışıltılar var, tırnakta gün ışığında belli sadece. Flormar ojelerinden True Color serisini daha önce hiç denememişim. Neden bu güzellikle bu kadar geç tanışmışım diye kızıyorum kendime. Zira, Flormar'ın diğer serilerinden daha başarılı, daha opak ve daha kalıcı. Parlaklığı da gayet iyi. Çok beğendim. Fırçası da tombikçe. Bu tarz fırçalarla daha rahat sürüyorum. Bordo ojelerini seviyorsanız mutlaka bakının derim. Boyutu 12 ml, fiyatı ise 1.80 Lira


flormar kullanan


flormar kullanan



8 yorum:

  1. True color serisi gerçekten çok güzel, ben artık bu şişesini pek göremesem de gördüğümde alacağım bir renk ama tabi ki kışın sürmek üzere, malum yaz geldi yaz renkleri cıvıl cıvıl olmak lazım şimdi :))
    Bu arada tırnaklarına özendim maşallah ben böyle uzatamıyorum kırılıyor dikkat et nazarıma gelmesinler :P
    Şaka bir yana tabi nazarım değmez benim..
    Bu arada bu yorumu yazarken sağda Tırnak kırılmasının nedenler diye bir yazı görüyorum hemen yorumu bitireyim de yazıya bir göz atayım dimi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu seriyi henüz yeni keşfediyorum ve gerçekten diğer serilerden daha iyi :) Ama evet dediğiniz gibi, yaza biraz ağır renk. Teşekkür ederim zarif yorumunuz için :)

      Sil
  2. Adsız27/5/13

    bu değilde 22 numarasını öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınırım, teşekkür ederim önerinize :)

      Sil
  3. bu renge bayildimmm,zaten en sevdigim renklerden.
    tirnaktada ayri bi guzel ama.cok class *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz renkleri ben de ayrı severim, Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. harika renk harika resim
    güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil