Arama Kutusu

Essence Krem Far

Essence kullanan


essence kullanan


essence krem far-essence


Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow


09 For Fairies

Essence krem farlarından birisi olan "For Fairies" içerisinde altın yansımaları olan açık bir pembe renginde. Metalik far efektine sahip. Krem far olmasına rağmen, tam bir krem formu yok, köpük - krem arasında. Sürümü kolay.


Ancak, eksilerle dolu. Homojen olarak dağılmıyor. Bu homojen olamama durumu, farı tek başına sürdüğünüzde o kadar problem yaşatmıyor, sonuçta biraz uğraşma ile kamufle edebilirsiniz. Ama diğer farlarla ? Kolay karışamadığı için, diğer farlarla bir uyum yakalamıyor göz makyajında. Hatta öbek öbek toplanmalar yapıyor. Bu benim açımdan, bir krem farın etkisini sıfırlayan bir sorun.


swatch essence



Diğer eksi yanları ise, kabında çok çabuk kuruyor ve plastik bir koku hakim.

Essence ürünleri, "sev - nefret et" çizgisinde bir marka. Ürünlerini hiç sevmeyen olduğu gibi, çok seven müdavimleri de bulunuyor. Ben seven taraftayım. Fiyatına göre, güzel ürünleri bulunmakta. Ama bu demek değildir ki, her ürünü güzel. Şurada bahsettiğim Essence Long Lasting Göz Kalemi 'ni ne kadar sevdiysem, bu ürünü bir o kadar sevemedim.

* Basın Ürünüdür.



10 yorum:

  1. Canım bende bu farla birlikte bej tonlusunu almıştım. Bej olanı denediğimde gözümün bir çok yerine ışıltılar bulaştı. Hal böyle olunca pembeyi kullanmadan iade ettim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef başarısız bir far, katılıyorum :(

      Sil
  2. rengi çok güzel duruor ama diğer farlarla karışımıda önemli bi nokta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk güzel ama yapısı için kefil olamam :/

      Sil
  3. essence ojelerini seviyorum ben.farlarını hiç denemedim.krem farlar daha mı kalıcı oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kalıcı serisinden, serinin diğer ürünlerini ve diğer farlarını henüz denemediğim için onlarla mukayesesi nasıldır bilemem ama bunun başarısız bir far olduğunu üstüne basa basa söyleyebilirim

      Sil
  4. Bende de vardı aynısı ama bozuk gibiydi. Macunsu gibi olduğu için çöpü boyladı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, yapısı başarılı değil :(

      Sil
  5. Denemeyi düşünüyordum, ama eşit dağılmadığını okuyunca soğudum. Essence'i severim ben de ama nefret ettiğim ürünleri de var. :D Peki baz olarak nasıl, sence kullanılır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baz olarak da sevemedim. Maybelline Color Tatto 'lar daha üst gömlekte. Baz olarak dağılması güzel olmadığı için, üste sürülen herhangi bir farı topak topak hale getiriyor ne yazık ki. Essence markasının çoğu ürününü çok severek kullanıyorum, ama bu ürünü ne yazık ki diğerleri gibi olmadı :)

      Sil