Arama Kutusu

EOS Çilekli Lip Balm

Eos,lipbalm,dudak koruyucuları,cilekli lipbalm


Eos,lipbalm,dudak koruyucuları,cilekli lipbalm

EOS Lip Balm Strawberry Sorbet



Eos, popülerliği kazanmış bir marka. Dudak koruyucları (lipbalm) öyle bir üne kavuştu ki, kıtalar arası saldığı merak hala da devam ediyor. Epey uzun süredir Eos kullanıyorum. Bu edindiğim 3. çilekli lipbalmı. Artık Türkiye'de de bulunuyor oluşu, daha rahat ulaşmayı sağlıyor.


Eğer Eos ününü duyup, denemek için merak ediyorsanız, korkarım ki hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Zira kendisi, öyle dünya şahaseri bir lipbalm değil. Ondan çok çok daha iyilerini tecrübe ettiğimi göz önünde bulundurursam, Eos ciddi anlamda ününü hak eden bir ürün değil. Ama, altını çizerek belirtmem gereken bir nokta var ki, dünyanın en şirin kılıklı lipbalmı. Pastel renkli, yumurta biçimli ambalajları pek şiringeç. Stick şeklinde olmamasına rağmen (artık stick olanları da mevcut), kullanımı kolay. Kokuları ve bıraktıkları tatları yoğun değil. Hatta ilk kullanımdaki kokusu, giderek zayıflıyor.


Eğer kurumayı kendine misyon biçen dudaklarınız var ise, Eos sizi bu anlamda kurtarmaya yetemeyecek. Dudakları güçlü bir nemlendirici yanı yok. Özellikle yaz zamanı, dudaklarımda kuruma fazla olmadığı için, Eos o zamanlar için en sevdiğim lipbalmı oluyor. En sevdiğim tarafı ise, ruj öncesi ideal lipbalm vazifesi sunması. Parlak ve beyaz görüntü bırakmadığı için, rahatlıkla ruj öncesi tercih edilebilir. Şirin ambalajı, korkunç kimyasalları örtmek için bulunmuyor oluşu da güzel. Doğal içerikli. Benim en favori lipbalmların arasına giremese de, itiraf etmeliyim ki, bu şirin şeyi bittikçe almadan duramıyorum.


19 yorum:

  1. Nerden alabiliriz balmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmıyorsam, Sasa sitesinden, birkaç yıl oluyor ama

      Sil
    2. "alabiliriz" kelimesini "aldınız" diye okumuşum :) Türkiye'den sensetools.com 'da var benim bildiğim. Ama fiyat tuzluca

      Sil
    3. İlginiz için teşekkurler

      Sil
  2. bende de var yaz meyvelisi, çok seviyorum ama ortadan ikiye ayrıldı :S
    nereden alıyorsun sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sasa sitesinden temin etmiştim, yıllar geçmesine rağmen öyle bir sorun olmadı

      Sil
  3. Slm bu ürünü baya duydum. Ama kuruyan dudaklara iyi gelmediğini yazmışsın. Benim dudaklarım yaz kış kuruyor blistex kullanıyorum tek kelimeyle bayılıyorum:) bloguma beklerim:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistex daha iyi. Ama şirinliği bağımlılık yaratıyor bunun da :)

      Sil
  4. Ambalajı çok şirin görünüyor. Sırf ambalajı için bile alınır bence. Dudaklarım çok kurumuyor ama kurudu mu tam kuruyor!

    Ben bu tarz ürünleri kokusu için alıyorum ama kokusu gidiyor demissin =/

    Fiyatı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tr fiyatı 18.5 Lira
      O fiyata değmiyor açıkçası, ama şirin ve pratik :)

      Sil
  5. nerden temin ettin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sasa sitesinden (birkaç yıl önce)

      Sil
  6. Sera6/9/14

    bn de kullanmak istiyorum ama internet üzerinden alışverişe iznim yok istanbulda herhangi bir mağazada varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hiçbir mağazada olduğunu duymadım, İstanbul'da da yaşamadığım için bilemiyorum, ama ola ki satıldığını duyarsam konuya güncelleme yaparım :)

      Sil
    2. Var tabii gratis ve watsons

      Sil
    3. Blogda bu konuyu yaptığımda yıl 2013 idi :)

      Sil
  7. minikoshop diye bi yerde satılıyor istanbulda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul 'da yaşayanlar oradan bakabilir öyleyse, verdiğiniz bilgi için teşekkürler :)

      Sil