Arama Kutusu

EOS Kavunlu Lipbalm

EOS-lipbalm-eos kullanan

EOS Kavunlu Lipbalm



eos kullanan,eos


EOS kavun aromalı bu lipbalmı, diğer tanıttığım EOS Çilekli Lipbalm ile yapı olarak aynı özellikleri taşıyor. Ama çilekliyi 3 kere bitirdiğim halde kavunluyu fazla kullanamadım. Çünkü kokusunu ve tadını diğeri kadar sevemedim. Sevmeme nedenim ise tamamen beklentimle ilintili. Ben buram buram bir kavun kokusu bekliyordum. Yumurta formunda oluşu haliyle sürümünü kolaylaştırıyor. Pastel renkli ambalajlara sahip olması, en albenili tarafı.

Ruj sürmeden önce dudakları nemlendirmek için kullandığımız lipbalmlar genelde parlak ve vazelin gibi macunumsu bir yapı bırakır. Özellikle mat rujlarda istemediğim bir durum. EOS ruj öncesi rahatlıkla kullanılabilecek yapıda.

Eos kullanan, Eos


İçeriğinin %100 doğal olup bu oranın da %90 'nın organik olduğu, sitesinde yazmakta. Paraben, Petrolatum ve Phthalate (Ftalat) bulunmuyor. Toplamda 7 çeşidi bulunmakta.

Ben Eos 'ları nemlendirme konusunda başarısız buluyorum. Dudaklarımın kuruma konusunda üstün başarıya imza atmadığı normal zamanlarda kullanmayı tercih ediyorum. İç açan pastel rengi ve yumurta formu kendisini en şirin kılan tarafı.


EOS kullanan,eos,lipbalm,dudak balmi


12 yorum:

  1. Bu postlarını severek okuyorum.. Objektif yorumlar duymayı özlüyor insan.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ambalaj tam bir güzellik. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. vazelimsi etki bırakan lipbalmları bende pek sevmiyorum. Eos lipbalmları gratis veya watsons getirse, tadından yenmez =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke öyle olsa idi. Ama TR tedarikçisi olduğu için, Gratis'e veya Watsons'a gelse bile aynı fiyattan giriş yapacağını düşünüyorum :(

      Sil
  4. Çok şirin görünüyor yumurta resmen. :) Güle güle kullan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinlikte üstüne yok gerçekten de :) Teşekkür ederim

      Sil
  5. Yurt disina cikan birini bulur bulmaz ilk bunlardan isteyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışında da bazı yerler kallavi fiyatlara çekmişler, 2 dolardan yukarı etmez kesinlikle :)

      Sil
  6. bazı yerlerde hanımeli diye geçiyor ama bende de var ve bildiğin kavun tadı ve kokusu alıyorum kafam karıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer çeşitleriyle beraber bunda da yoğun bir koku ve tadı bulunmuyor, Eos lipbalmların oldukça hafif yapıları var, her yönden :)

      Sil