Arama Kutusu

Ebay Alışverişi : BB Kremler

bb krem ebay



ebay bb krem kullanan

Ebay Alışverişi


BB Kremler


Ebay ile BB Krem alışverişlerimde, artık küçük boy olanları tercih etmeye çalışıyorum. Hem çantada yer kaplamıyor, hem çabuk bittiği için daha farklı markaları da denemiş oluyorum, hem de çok şirinler!


Kozmetik alışverişimi minimum tutmaya gayret ediyorum. Gelmeme riski olduğu için, böyle ufak tefek, özellikle Türkiye'de bulunmayan markalardan yana tercihimi kullanıyorum.


BB Kremlerin içeriğinde güneş koruyucu olduğu için, açıldıktan sonra uzun saklama imkanı yok. Bu yüzden de kısa zamanda tüketmek en güzeli. Bu şekildeki minikler bu yüzden daha çok işime geliyor.


BB Kremler, Kore üretimi olan Skin79 markasının. Ve hepsi Hot Pink Super Plus BB Cream 'in mini boyları. Hayli ufaklar, tanesi 5 gr. 4 tane olduğuna göre toplamda 20 gr olmuş oluyor. Kargo ücreti ödemedim. Toplamda 5.90 $ 'a gelmiş oldu.


33 yorum:

  1. Ben ufak tutmaya çalışsam da hiç ufak olmuyor o alışveriş. :D Skin79'nın bb kremleriyle hiç anlaşamadım ben, umarım sen memnun kalırsın güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 2. kere alışlarım, ufak boyları seviyorum :)

      Sil
  2. Adsız27/5/13

    Biben kaldım bebekremi kullanmayan:) Gülegüle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence BB Kremleri denemelisiniz, hem bakarsınız ben gibi bırakamazsınız bir daha :)

      Sil
  3. güle güle kullan. :) hangi satıcıdan aldın canım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, RubyRuby satıcı :)

      Sil
  4. satıcı linkinide paylaşırmısın son yaptıgım alısverıs elıme gecmeyınce ebayde çok tırsıyorum artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, satıcı RubyRuby :)

      Sil
  5. ben de arada risk alıp alayım diyorum ama bazen kıyafet takı falan bile gelmiyor kayboluyor bunlar riske girmeye değermiş hem küçük hem uygun fiyatlı :)
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybolma riskinden daha ziyade geri dönenler oluyor ne yazık ki, teşekkürler

      Sil
  6. bb kremleri çok sever oldum.elimde misha var bide vichy merak ediorum son günlerde.bu markayı denemedim ama.swact yaparsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleyen günlerde yapacağım mutlaka, teşekkürler

      Sil
  7. yau bu milletin her bi ürünü çok şeker =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah gerçekten de öyle :) Kore kozmetiği pek bir şiringeç

      Sil
  8. Ne kadar uyguna gelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Canım hayırlı olsun :) gerçekten çok şirinlermiş =)

    linki e-postayla verebilir misin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, satıcı RubyRuby :)

      Sil
  10. Adsız27/5/13

    mishadan sonra alacak gibiyim.mishadan cok memnundum amadediğin gibi küçük alıp başka markalarıda denemeli.türkiyeye gönderim yapıyor mu ebay?ve nasıl alışveriş yapıyorsun?detaylıca anlatıma ihtiyacım var.istersen mail adresimide yazarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebay, satıcı ve alıcılardan oluşan bir site. Direkt olarak bir firmanın alışveriş sitesi değil. Bizdeki GittiGidiyor gibi. Türkiye'ye gönderim yapan satıcılar olduğu gibi, göndermeyenler de oluyor. Orta karar bir İngilizce alışveriş yapmanıza yeter, siteye girerseniz eminim ki daha rahat anlayacaksınız :)

      Sil
  11. Baya uyguna gelmiş. Nasıl bir marka merak ettim, ürünle ilgili yorumlarını bekliyoruuum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda paylaşacağım :)

      Sil
  12. Güle güle kullan,bir ben cesaret edemedim şu yurtdışı alışverişe..
    gördükçe gaza geliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de uzun bir süre yurt dışı alışverişine cesaret edememiştim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  13. merhaba ebaydan bb krem sıparıs etmek ıstıyordum ama bır turlu yapamadım bıraz arastırdım ama ısın ıçınden cıkamadım :( sızın blogunuzla karsılastım ve ebaydan ıstedıgım bb kremı sıparıs vermıssınız lütfen bana da yardımcı olsanız acıl olarak ıhtıyacım var cevap yazarsanız cookk memnun olurum sımdıden tesekkur ederım :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. @Zeynepbb, merhaba. Öncelikle bir Paypal hesabı almanız gerekiyor. Kredi kartınızı Paypal'e onaylattıktan sonra orta şeker bir ingilizce ile alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz siteden.

    YanıtlaSil
  16. malesef kredı kartım yok :( ve ingilicem de iyi degil :( ebayda cok ucuz gercekten bb kremler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde hiç bulaşmayın derim. Kredi kartı, paypal ve iletişim kuracak kadar İngilizce şart. Sonra zor durumda kalan siz olursunuz

      Sil
  17. tesekkur ederım sagolun haklısınız hiç bulasmasam daha ıyı

    YanıtlaSil
  18. tesekkur ederım sagolun haklısınız hiç bulasmasam daha ıyı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, karışıklık yaşarsınız aksi takdirde :)

      Sil