Arama Kutusu

Doa Kozmetik Defne Sabunu

doa kozmetik kullanan


Doa Kozmetik Defne Sabunu


doa kozmetik kullanan


Doa Kozmetik benim bir hayli heveslendiğim sitelerden biriydi. 
Fakat ürünlerini kullanmaya başladıkça, hevesim de buhar olup uçtu.


Elbette memnun kalanlar var/olacaktır da, ancak benim yine sevmediğim bir sabun olan Doa Kozmetik Defne Sabunu, keşke almasaydım dediklerimden birisi oldu. Açıkçası, markette satılan bir Duru sabunu ile aynı performansı gösterdi. Ne cilt ne vücut sabunu olarak sevdim. El sabunu olarak tüketime mecbur kaldı. Doa Kozmetik Süt Bal Sabunu, Defne Sabunu 'ndan bir nebze daha iyiydi.



Eğer siz de benim gibi sabun düşkünüyseniz, şurada sıralanan 
İştah Açan Sabunlar listesini okumanızı öneririm. 


6 yorum:

  1. Doa kozmetik bir dönem herkesin ilgi gösterdiği bir site oldu,ben de bir ara alışveriş yapmak üzereydim de araya birşeyler girdi ertelene ertelene unuttum.Şimdi ağırlıklı olarak olumsuz yorumlar okuyor ve iyi ki almamışım diyorum.Bu ürünü denemedim,hala var mı bilmiyorum bir dönem Migros'larda satılan Mehmet efendi zeytinyağlı defne sabunundan bayağı almıştım,hala 1-2 tane olması lazım,saçlarımın çok döküldüğü dönemde yaptığım doğal maskelere ek olarak onu kullanıyorum,dökülme azalınca da şampuandan önce bir kez kullanıyorum,başka marka denemediğimden kıyas yapamıyorum,ama aklında olsun bakmak istersen.
    Ben de çok yeniyim,uğrarsan sevinirim:
    http://sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doa Kozmetik ürünlerini beğenmedim. Öneriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Doa kozmetik alışverişlerini birçok yerde okudum denesem mi die düşünürken senin yazını okudum şimdi. Sanırım uzunca bir süre denemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuzlar, denenebilir boyutta ama ben kaliteli bulmadım ürünleri

      Sil
  3. Bende doa kozmetik ten alışveriş yapanlardan biriyim. İlk postumdan sonra diğer aldıklarımı ekleme gereği bile duymadım. Özellikle cilt ürünlerinden hiç memnun kalmadım. Çeşit çeşit sabun aldım bende el sabunu olarak kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ben de memnun kalmadım. Kalitesi fena düşük :/

      Sil