Arama Kutusu

Doa Kozmetik Hindistan Cevizi Yağı

doa kozmetik kullanan


doa kozmetik kullanan


doz kozmetik kullanan


doa kozmetik kullanan

Doa Kozmetik


Hindistan Cevizi Yağı


Doa Kozmetik ürünlerinden olan ve doğal olduklarını iddia eden Hindistan Cevizi Yağları. Doğal markalara meraklı olduğum için bir heves aldım. Bu zamana kadar kullandığım pek çok doğal içerikli katı yağ markalarını baz alacak olursam, diyebilirim ki Doa Kozmetiğin bu yağları tek kelimeyle vasatın da altında kalitesi var.

Yağların küçük olanı (50 ml) cam kavanozda, daha büyük olanı ise (100 ml)  plastik bir ambalajda yer alıyor. İlk zamanlar, memnun gibiydim. Saçlarıma kullanıyordum. Oda ısısında ve ellerinize aldığınızda vücut ısısıyla eridiği için kullanımı rahat. Fakat ne zaman cildime kullanmaya karar verdi isem, tek kullanımla birlikte sevgim yerle bir oldu.

Oysa ki, katı haldeki böyle doğal içerikli yağları saçınıza, cildinize, dudaklarınıza rahatlıkla sürebilirsiniz. Zaten bu yağların da amacı bu, çok amaçlı oluşları.



- Doa Kozmetik Hindistan Cevizi Yağı Katı Haldeki Yakın Çekimi -
doa kozmetik kullanan


Ne yazık ki yağların kalitesi, sadece saçlar için kullanılabilir ayarda. Ama çok kaliteli bir saç bakımı ürünü olamıyor. Rahatlıkla söyleyebilirim ki, evinizde bulunan bir zeytinyağı da aynı işlevi görecektir. Bu konuda macera aramayın derim.

Cildinizden ziyade, saçlarınıza kullanacaksanız fena değil. Cildinze kullanmanızı ise önermem. Yağın yakın çekiminde göreceğiniz gibi yer yer sarı, yer yer beyaz. Şunu da çok net belirtmeliyim ki, benim güvendiğim bir marka olamadı Doa Kozmetik. Bu yüzden de bir daha almam. 



18 yorum:

  1. ben bu ürünü kullandım ve kullanmaz olaydım dedim.Saçlarıma yıkadıktan sürme talihsizliğinde bulundum.Daha sonra saçımı yıkadım.Sabah kalktığımda saçım ıslak yapış yapış bir görünümdeydi.O kadar yağlıymışki saçımı yıkamama rağmen geçmedi.Bir daha asla kullanmayacağım bir ürün senin dediğin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir daha asla almayacağım :/ Aynı fikirdeyim

      Sil
  2. Kesinlikle katılıyorum, ben de Doa'dan öneriler üzerine birkaç ürün almıştım ama hiçbiri de beklentimi karşılamadı doğrusu. Yakın zamanda ben de bir yazı yazacağım Doa ürünleriyle ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliteleri düşük bana kalırsa :/

      Sil
  3. Allah Allah..bu ara ne çok kötü yorum duyuyorum doa kozmetikle ilgili,sanırım ilk kez de senin blogundan duymuştum doa'yı..iyi ki almamışım diyorum okudukça.Teşekkürler bilgilendirme için.

    Henüz çok yeniyim,bakmak istersen adresim:
    sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kaliteleri baya baya düşük geldi :)

      Sil
  4. Adsız25/5/13

    meraba doa kozmetik ürünleri çok uygun fiat olduklarından bende alışvrş yapmştım.çoğu blogta yazılarını okumuştum.ama aynen dediğiniz gibi kullancıkca memnun kalmadım.objektif yorumlayamıyor her blog sizin gibi.hindistan cevz bakım yağını kullanmadım ama bu yorumunuzdan sonra alacağımı sanmıorum.tşkler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kalamadım, ama her insanın memnuniyet çıtası farklıdır. Önermiyorum, piyasada çok daha güzel markalar varken hele ki :)

      Sil
  5. Birçok yerde gördüm e ben de alayım dedim ki şimdi yazını okudum hemen vazgeçtim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette memnun kalma derecemiz kişiye göre değişir ama ben hiç sevemedim, kalitesi çok düşük :)

      Sil
  6. Ben de ilk doa kozmetik furyasına kapılanlardanım. Ucuza doğal ürün almak hevesiyle bir çok şey almıştım ama memnun kalmadım. Üstüne bir de övgü dolu blog yazılarını okuyunca herhalde bende bir problem var dedim. Artık gerçek yorumları okudukça bekleyen bakım yağlarını atabilirim diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de atmayı düşünüyorum, kalitesi gerçekten kötü. Ucuz ve doğal diye heveslendim aynen sizin gibi, ama verdiğim parayı hak eden olmadı. Kalitesi çok düşük, para verip getirtmeye değmez bence :) Tabii bu benim fikrim

      Sil
  7. merhaba doğaya saygılı - biz hanımların yardımcısı doa kozmetik bağımlısıyım : Hemen her ürününü kullanıorum. Doğal parfümleri pek sevilmemişti. ancak biz ailece bayılıyoruz. Hele bir Sakura Kirazı var ki : muhteşem bir kıku. özellikle sabunları ve saç maskesini tavsiye ederim.

    ancak bu ürünün pek faydasını görmedim. anemon kremini ile beraber alışveriş tercihimin dışına çokoyor :)

    güzel yazınız için çok teşekkür ederim. İyi dünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sabunları ve saç maskesi bende de var. Ancak ben hiçbirinden memnun kalamadım. Elbette herkesin aynı üründen memnun kalma derecesi farklı olacaktır, fakat ben kaliteli bir marka olduğunu düşünmüyorum. Yine de teşekkür ederim önerilerinize :)

      Sil
  8. Doa kozmetiğin tek sevdiğim ürünü Shea yağı oldu galiba. Hindistan cevizi yağı da saç için çok mükemmel olmasa da idare eder diyebilirim. Ben de bir gazla bayağı bir ürün almıştım ama çoğu kullanılmadı. Bir pirinç kepeği yağı vardı ki evlerden ırak diyebilirim. İnsan nasıl kullanılacağını yazar en azından sitesine. Yüzümde biraz fazla tutunca kabarmıştı kıpkırmızı, kaç gün sürmüştü geçmesi. Sanırım ben de bir yazı yazmalıyım bu konuda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok kötü bir deneyim olmuş, çok geçmiş olsun :/

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Hanım, elbette benim memnun kaldığım ve kalmadığım her ürün herkes için geçerli olamaz, size iyi geliyorsa kullanmaya devam edin :) Cilt ve saç bakım ürünlerinde, en önemli keşif kendi deneyimlerinizdir nihayetinde. Sevgiler

      Sil