Arama Kutusu

Cosmed Ürünleri

cosmed,dermokozmetik,cosmed kullanan


cosmed kullanan,cosmed,dermokozmetik


Cosmed, içeriğine güven duyabileceğiniz dermokozmetik bir marka. Üstelik bir Türk markası. Uygun fiyatlı ürünleri, eczanelerde satılma güvenirliliği ile bir Türk markasına nazaran oldukça başarı gösteriyor. Geleneksel yaklaşımı bilimle buluşturan felsefesi, “Ben kendim için ne yapıyorum?” sorusunun cevap arayanlara ve zararlı içeriklerden kurtularak bakımına önem vermek isteyenlere göre. Saç bakım ürünleri, cilt bakım ürünleri, vücut bakım ürünleriel & ayak bakım ürünleri ile A'dan Z'ye bakım rehberiniz olacak düzeyde.


Tatlı kutusuyla gelen ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum. 
Ürünlerin detaylı incelemeleri yakında blogda...


Cosmed ürünlerini daha çok keşfetmek isterseniz;
Cosmed Twitter 




* Basın Ürünüdür.

8 yorum:

  1. önceliği güneş koruyucuya verebilir misin? :))

    YanıtlaSil
  2. iyi bir güneş kremi arıyorum
    30 spf idealmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için 30 kullan diyor benim dermatologum, ama bu konuda fikir ayrılıkları çok fazla, ben 30 kullanmayı tercih ediyorum yazları

      Sil
  3. güle güle kullan cnm,yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın,ben de hala güneş kremi alamayanlardanım ve ilk onu okumak isterim.
    sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa fırsatta hazırlayacağım yazısını :)

      Sil