Arama Kutusu

Yaz Ojesi : China Glaze Peachy Keen

oje,nail polish,China Glaze,Peachy Keen

China Glaze Peachy Keen




Eğer bahar ve yaz ojenizi hala bulamadıysanız, China Glaze Peachy Keen bu konuda aklınızı çelebilecek canlılığı ile tırnaklarınızı cezbetmeye yetecek. Peachy Keen 'in öyle tatlı bir rengi var ki, edindiğim günde beri başka ojelere fırsat vermiyorum resmen.

china-glaze-peachy-keen-swatches-nail-polish-oje
china-glaze-peachy-keen-nail-polish


Şeftali - turuncu arasında bir renge sahip. İçinde sim yok. Buna rağmen parlak ve canlı bir duruşu var. Rengini kolayca veriyor. 2 katta istediğim rengi rahatça elde edebildim.


China Glaze,Peachy Keen,oje,nail polish


Ojeyi tırnaklarımdan temizlemek istediğimde de sorun yaşatmıyor, baz katı (base coat) sürmesem dahi, tırnağa "beni unutma" imzası atmıyor.  Fırça yapısı diğer China Glaze ojelerde olduğu gibi sürümü rahat.


Yavruağzı renklerine özellikle ojelerde ayrı ilgim olduğu düşünülürse, Peachy Keen 'in favori ojelerimden biri olması şaşırtıcı değil. Güneşli havaların canlılığına uyumlu bir oje. Bahar ve yaz zamanı, tazelenen ruhumuzla daha ferah ve açık renklere ister istemez yöneliriz. Ama bronzlaştıkça her açık renkteki ojenin, tırnaklarda güzel durmadığı gerçeği var bir de. Bana kalırsa, tam da bu zamanların kurtarıcısı. Çünkü bronzluğun görüntüsü, beyaza dönük açık ojeler yerine şeftali rengindeki ojelerle sağlanan bu uyum daha tatlı bir canlılık katacaktır.



China Glaze Peachy Keen, bronz zamanı daha da muhteşem tazelikte duracağı kesin!

şeftali oje,oje,yaz ojesi,china glaze,peachy keen


8 yorum:

  1. rengi çok tatlıymış bayıldımm :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmişşşşşş bayıldım canım çok da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. of gerçekten yaz için güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ay bayildim bu renge
    güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil