Arama Kutusu

Hediye Çekilişimin Sonucu

blog-hediye-cekilisleri



20 Nisan tarihinde yaptığım 30 ojeden oluşan hediye çekilişimi erken bitirmek durumundayım. Haftaya sürpriz bir şehir dışı planı araya gireceği için, bir karışıklık yaşanmaması adına birkaç gün öncesinden sonlandırıyorum.

Çekilişe katılan herkese tek tek teşekkür ederim. Bazı yorumlar o kadar tatlıydı ki, keşke elimde olsa herkese hediyeler yollayabilsem..

3 haftalık süren çekilişime, ek haklarla birlikte 1270 katılım oldu. Bu kadar hak arasından ise Random sitesiyle belirlediğim kazanan isim :

blog-hediye-cekilisleri


126. sırası ile Yeliz Güzel oldu. Ben de bu sayede blogunu keşfetmiş oldum, tatlı bloguna göz gezdirmek isterseniz buradan, facebook sayfasına ise de şuradan ulaşabilirsiniz.


blog-hediye-cekilisleri


Kazanamadım diye üzülmeyin, yeni çekilişler yakında, takipte kalın


14 yorum:

  1. güle güle kullansın güzel günlerde :D

    YanıtlaSil
  2. Çok çok çok hairka bir paketleme yapmışsın kazanamadığım için nasıl üzüldüm anlatamamam, o zaman biz de mint yeşili ojelerimizi sürüp takibe devam edelim :) Arkadaşa tebrikler güzel günlerde kullansın hediyelerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir yorum :) İnşallah başka sefere :)

      Sil
  3. bi oje aşığı olarak bu çekilişi kazanamadım diye üzüldüm ama kazananı tebrik ederim
    çok güzel bi paket olmuş gerçekten
    şansı bi gün yakalayavbilim umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Aglamiycam aglamiycammmm :(

    Mutlu gublerde kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İnşallah başka sefere

      Sil
  5. Ben kazanmışım :) Çok teşekkür ederim bu güzel ojeler için.. Ayrıca yorum yazan arkadaşlara da çok teşekkür ederim. Herkes için sürücem ojeleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

      Sil
  6. Ben bunu niye görmemişim ki. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çekilişim çok yakında :)

      Sil
  7. Adsız8/5/13

    Kazanan arkadas adına coook sevındımm :) ama kazanmayı cok ıstemıstım ya :) ıcımde bır umut vardı sankı ama yanlıs umut :) kazanan arkadas gule gule kullansınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Keşke elimden gelse katılan herkese hediyeler verebilsem :) Çok yakında yeni çekilişlerim olacak, inşallah o zaman şanslı isimlerden olursunuz :) Sevgiler

      Sil