Arama Kutusu

Buy Cosmo Online Kozmetik Alışverişim

buycosmo-online-kozmetik-alisverisim

BuyCosmo Online Kozmetik Alışverişim

Buycosmo alışveriş yapmayı sevdiğim sitelerden birisi. Gönderim hızları bir harika. Arada harika indirimler de oluyor. İşte o zamana denk getirip, denemeyi istediğim ürünlerle dolu bir alışveriş yaptım.

Nature's Basic, hiçbir yerde duymadığım bir marka. Duş jelleri, doğal içerikli. Etiketine baktığımda Selen Kozmetik olduğunu gördüm. Live Clean, Nude markalarını getiren meşhur Selen Kozmetik.



Rosense gül suları, tüm zamanlarımın favorisi. Uygun fiyatlı görünce, birkaç tane edindim. Ve Maybelline Jel Eyeliner. Daha önce siyahını edinmiştim. Çok memnun kaldığım ve onu da yarıladığım için, bir de kahverengisini denemek istedim. Hem sitenin hızından, hem de seçtiğim ürünlerden ziyadesiyle memnun kaldım. Diğer alışverişimde bonkörce verilen sample boy/deneme boy ürünlerden eser yok. Tipik bir Türkiye gerçeği..



Aldıklarımın ayrınıtılı yazısı, yakında blogda yer alıyor olacak.

BuyCosmo Alışverişimin ilkine bakınmak istiyorsanız burayı tıklayabilirsiniz.

Maybelline Jel Eyeliner Siyah hakkında yazdıklarım içinse buradan bakınabilirsiniz.


9 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın canım.
    Şu ithal markayı merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görünce merak ettim. Bir an önce kullanıp merakımı gidermek istiyorum :)

      Sil
  2. Buy cosmodan daha once bende israrla tester istedigim halde sadece makyaj cantasi koymuslardi halbuki tester daha onemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışından sipariş verdiğim en ufak şey de olsa, yanına tester istemeden koyuyorlar. Türk siteler belirli bir popülerliği yakaladıktan sonra ilk zamanki bonkörlüklerini kaybediyorlar. Bundan önceki alışveirişimde de herhangi bir deneme ürünü verilmedi. Testerlar bizi zengin etmez, tam tersi denediğimiz ürünleri alma kararı bile verdirir. Bu mühim ayrıntıyı es geçiyorlar ne yazık ki

      Sil
  3. Yeni şeyler denemeyi çok severim. Özellikle de duj jellerini:) bu siteyi öğrendiğim iyi oldu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı bir site, bu anlamda öneririm :) Bir de bazı dönemlerde ciddi indirim yapıyor

      Sil
  4. ben de buradan bir kaç kez alışveriş yaptım hiç sorun yaşamadım. Bir de ertesi gün elimde oluyor ya siparişim en sevdiğim yönü o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızları gerçekten çok güzel. Bugün alışveriş yap, yarına ürünler elinde jetliği :)

      Sil
  5. güzel bir paylaşım, teşekkürler.

    YanıtlaSil