Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #32

Bitenler Kulübü,kozmetik,biten kozmetik,biten makyaj urunleri


Bitirmiş olduğum kozmetik ürünlerini, bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'nün 32. seferki konukları ;



1) Fresh Line Circe Vücut Kremi : Uzun saçlı mitolojik karakter olan Circe 'den esinlenen, benim de en sevdiğim bir vücut kremimdi. Bu kremle tanışınca, kullandığım tüm vücut kremlerine burun kıvırdığımı itiraf etmeliyim. Kokusunu da çok seviyorum. Tekrar bir indirime denk gelirsem, yenileyebilirim. Daha fazla ayrıntısı şuradaki linkte.

2) Elf Oje : Çoğunu kullandım. Artık kullanılamaz hale gelmiş. Şurada rengini göstermiştim. Ben Elf ojelerini pek de matah bulmuyorum. Onun yerine Golden Rose, Flormar, Pastel daha iyi..

3) Yves Rocher Culture Bio Organik Duş Jeli : Severek kullandım. Elimde başka duş jelleri olduğu için, hemen yenilemem. Ama güzeldi. Ayrıntısı hemen şuracıkta.

4) Sevilla Matlaştırıcı Oje : Sevil Parfümerinden vakti zamanında aldığım ve pişman kaldığım bir ürün oldu. Kokusu o kadar boğucu ve yoğun ki. Yarısına bile gelmeden yapısı bozuldu. Sürdüğüm ojeyi ilk zamanlar matlaştırdı ama başarısını idame ettiremedi. Artık tırnağımda yoğun bir jöle kıvamı bırakıyor ve mat yapma görevini unutuyor. Bir daha almam.

5) Claire's Ojeler : Özellikle siyahı fazla kullanamadım. Çünkü temizlenmesi tam bir işkence! Yapıları da bozuldu.

6) Goldwell Saç Spreyi : Ah çok seviyorum bu saç spreyini. Çok memnunum. Hemen yenileyeceğim.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


4 yorum:

  1. Pastel'in matlaştırıcı ojesini tavsiye ederim, ben çok memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım, iyi bir matlaştırıcıya ihtiyacım var :) Teşekkürler

      Sil
  2. Bitenler çöpe gelsin yenileri:)) benim alışverişe çıkma bahanem bu slogan :D bu bitenler yazılarını çok seviyorum bende yer versem mi blogumda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir isimle, yer verebilirsin elbette

      Sil