Arama Kutusu

Benri Aseton

benri aseton kullanan


Benri Aseton, daha önce kullanmadığım bir asetondu. 
Ojeleri sürmesi ne kadar keyifli ise, çıkarması da bir o kadar keyifsiz. Çok sık oje değiştirdiğim için haliyle aseton tüketimim de fazla. Benri Aseton ile Parmex Aseton 'un yapılarını birbirine çok benzettim. Ama hangisi daha iyi düşündüğümde, sanki Parmex bir tık daha iyi. Benri 'nin daha farklı çeşit ve boyları da mevcut. Özellikle koyu ojeler için olan asetononu merak ediyorum. Bir gidişte muhakkak alıp deneyeceğim. Benri'leri Gratis Mağazaları' ndan bakınabiliriniz.

* Basın Ürünüdür.


8 yorum:

  1. Canım Benri ' nin koyu renkler için olan asetonu çok güzel. Denemeni öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, onu evet edinmeliyim bir ara methini çok duydum :)

      Sil
  2. Canım benri koyu renk ojeler için olanı güzel, memnun kalıcaksındır. Ama sakın gidipte benri asetonsuz oje temizleyici alma, ben hiç memnun kalmadım tırnaklarımı kupkuru yaptı, çok kötü kokuyor; hiç sevmedim, tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim, koyu renklere bakınayım o halde :)

      Sil
  3. ayrıca benri asetonların genel olarak çok iyi olmadığını düşünüyorum. bitsin bir daha almam. parmex, şelale aseton daha iyi.

    YanıtlaSil
  4. Adsız29/5/13

    birde şelaleyi denemelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öneriniz için :)

      Sil