Arama Kutusu

Bellamola.Com Parfüm Alışverişi

parfüm,bellamola,online alışveriş


Uzun zamandır, Jessica Simpson 'ın flörtöz ve şekerli kokusu olan Fancy 'i merak ediyordum. Fakat çok fazla parfümüm olduğu için, elimdekiler bitene kadar almama kararı almıştım. Bunu duyan sevgilim, sürpriz yapıp bu parfümleri benim için seçmiş. İçinde Fancy parfümü de var. Daha önce not aldığım, Cheapsmells'in Türkiye sitesi olarak gündemime oturan Bellamola sitesinden alışveriş yapmış.


Parfüm yorumları, ilerleyen günlerde blog sayfamda olacak. Ama şunu diyebilirim ki, Jessica Simpson sandığımdan çok daha harika bir koku.. Tek kelime ile bayıldım.



Hediye Parfümlerim :

Jessica Simpson Fancy Parfümü

Paris Hilton Can Can

Paris Hilton Siren




15 yorum:

  1. Bu siteyi ben de yakın zamanda keşfetmiştim, cidden güzel bir site, yazından da anlaşıldığı gibi sorunsuz alışveriş yapılabiliyormuş. Hediye parfümlerini de güle güle kullan! ^^

    YanıtlaSil
  2. aa tam da merak ettiğim kokular.yorumları bekliyorum merakla:)

    YanıtlaSil
  3. Adsız22/5/13

    bu siteyi sayende buldum.fiatlar uygunuma geldi.
    ben beyonce heat parfümüne bakıodum.burda daha uygun gördüm.almayı düşünüyoprum.ama emin olamadım. koklamadım hiç.tatlı bi kokumudur beyonce?fikrin varsa çok memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyonca kokularını henüz edinmedim ama denedim. Tatlı bir koku. Fakat Jessica Simpson Fancy daha güzel ve dengeli tatlılıkta bir koku, öneririm :)

      Sil
    2. Adsız23/5/13

      oda daha pahalı ama:( daha uygun fiatlı ama ünlülerin çıkardıklarından bilginiz varmı acaba?hem güzel kokulu hem uygun fiatlı?

      Sil
    3. Uygun fiyatlı arıyorsan, Jennifer Lopez parfümlerine bakabilirsin. Sitede gördüğüm kadarıyla 39 Lira'ya bile var :)

      Sil
  4. parfüm yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Güvenli sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cheapsmells sitesinin Tr kolu. Yıllardır Cs 'den sorunsuzca alışveriş yaptım. Araştırabilirsiniz Cs 'yi netten.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Ben uzun zamandır Paris Hilton "cancan" isimli parfümüne göz gezdiriyordum tam artık tamam sipariş veriyorum derken uzun zamandır takip ettiğim sizi ve güvendiğim yorumlarınız ile bu yazınızı gördüm ve bu yüzden aklım birazda Jessica Simpson "fancy" e kaydı ben ferah ama içinde biraz tatlılıkta bulunduran bir koku istiyorum sizce "cancan" çok fazla mı ferah içinde tatlı bir koku alamıyor musunuz çünkü başka bir "cancan" kullanan bir bayan içinde vanilya kokusu gibi tatlı bir koku aldığından bahsetmişti bende bu yüzden düşünüyordum "cancan" i siz ne diyorsunuz bu konu hakkında ? Acaba "fancy" i de düşünmelimiyim ? Şu ara acil bi sipariş vermek istiyorumda :) Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fancy, CanCan'e göre daha ferah. Ama nedense bazı yorumcular CanCan'i olduğu gibi şekere bulanmışçasına bir koku tarifi vermişler. Hatta benim de fikrim bu yöndeydi. Ama kesinlikle o kadar ağır bir şeker değil. Benim tenime Fancy daha yakışıyor, CanCan Fancy'e nazaran bir parça daha tatlılıkta, ama sadece bir tık. Her ikisi de birbirine çok yakın kokular. Birini diğerine tercih ettiğinizde pişman olacağınızı sanmıyorum, koku aralığı da kalitesi de aynı ayar denebilir

      Sil