Arama Kutusu

Avene SPF20 Cilt Kızarıkları İçin Bakım Kremi

avene kullanan


avene güneş kremi kullanan

Avene Antirougeurs Jour Hydratante Protectrice Cream


Avene Kızaran Cilt İçin Nemlendirici


Avene kızarık önleyici kremi olan "Antirougeurs Jour" , güneş koruma faktörüne sahip günlük kullanılabilecek ideal yapıda. Kuru ve çok kuru ciltlere göre. Aynı zamanda hassas cilt yapısıyla da uyumlu. Avene uzunca bir süredir severek kullandığım dermokozmetik markalardan birisi. Kuru ve hassas cilde sahip olan kardeşim dermokozmetik markalar dahi olsa, her ürünü cildi kabul etmiyor. Bilgisine güvendiğim dermatologum, cilt analizinden sonra Avene ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanabileceğini söyledi. Cilt tipine uygun olarak da, hem güneşten koruma sağlayan hem de nemlendiren bir krem almayı tercih edip araştırma yaptığımda bu kremde karar kıldık. Kuru ciltler için güneş koruma faktörlü özelliklere sahip kremler, genelde ağır ve sürümü zor kremler olur. Fakat Avene, karma ciltli olduğum halde, bende dahi yağlandırma yapmadı.


avene kullanan


Hem hafif, hem günlük nemlendiricisinin içerisinde güneş koruyucu da olsun diyen dermokozmetik ürünleri sevenlere harika bir alternatif. Ciltte yağlandırma yapmamasının sebebi, içerisindeki Balkabağı Çekirdeği Özü sayesindeymiş. Böylece cildin sebum salgısını düzenliyormuş. Aynı zamanda, Avene termal suyun yatıştırıcı özelliği de bulunuyor. Karma cildimde bu mevsimde yağlandırma yapmasa da daha ağır sıcaklarda bu sonuç değişir mi bunu bilemem ama normalden kuruya dönük ciltlerde daha rahat kullanımı olduğunu hatırlatmakta fayda var. 



Cilt kızarıklarını hafifletme görevi ise, evet bu yönde desteği var ama mucize değil. 
Kremin en sevdiğim tarafı 20 Güneş Koruma Faktörü (SPF 20) olmasına rağmen cilt tarafından kolay emiliyor, yağlı bırakmıyor ve güneş kremlerinin verdiği o beyazlık olayını yaşatmıyor. Hem güneşten koruyor hem de cildi güzel nemlendiriyor. Sırf bu açıdan bile kendisini alınır kılıyor. 



8 yorum:

  1. Avenenin 3 ürününü kullandım nemlendirici,maskesi ve matlaştırıcı kremini. Nemlendiricisinden memnun kaldım diğerlerini beğenmedim. Bu ürün de güzele benziyor eminim beğenirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maske ve matlaştırıcı kremini hiç denemedim. Her ne kadar beğenmediğini söylesen de merak ettim :) Ben termal suyunu hiçbir şeye değişmem, o derece seviyorum. Bir de normal bir nemlendirici kremini kullanıp sevmiştim. Şimdi de bu. Göz kremi de gayet güzel :)

      Sil
  2. Adsız27/5/13

    la roche posay ve bioderma ürünlerimden sonra bu markayıda denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her 3 marka da birbirine eş değer aslında :)

      Sil
  3. güneş korumalı bi ürün bakıodum bende bu çok güzele benzior güzel olmasıda fiyatlarda keşke birazda öğrencileri düşünseler yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda hak veriyorum sana :)

      Sil
  4. Adsız11/7/14

    bu fotoğraftaki emülsiyon değil krem formu...
    SİZİN ANLATTIĞINIZ FOTOĞRAFTAKİYSE, EVET KURU CİLTLER İÇİN. AMA EMÜLSİYON YAZANLAR YAĞLI CİLT İÇİNDİR...BAŞLIKTA YAZAN İLE FOTOĞRAFTAKİ AYNI DEĞİLDİR. EMÜLSİYON YAĞLI-CREAM YAZAN KURU CİLTLER İÇİN. BİLGİNİZE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, genelde blog konularını yapmadan evvel defalarca kontrol ederim ama bu sefer gözümden kaçmış olmalı, çok teşekkür ederim sayenizde düzelttim konu başlığını

      Sil