Arama Kutusu

Watsons Mini Alışverişim

watsons-alisverisi-blog
Watsons Alışverişi

Watsons sayesinde keşfettiğim Live Clean Argan Yağlı durulanmayan saç bakım ürünü, neredeyse 1.5 senedir düzenli olarak kullandıklarım arasında yer alıyor. Severek kullanıyorum, kullanmaya da devam edeceğe benziyor. Yine Watsons raflarında yer aldığını görünce, bitmek üzere olanın yeri boş kalmasın istedim.



Watsons diş ipleri, çok kullanışlı ve pratik. Tek tek paketli halde olması da cabası. Fiyatı hatrımda değil ama oldukça makul bir rakamdı. Ağız bakımına dikkat edenlere, rahat kullanım sağlayan bu diş ipini tavsiye ederim.


Deborah Milano Definitive Volume Maskara, favorilerimden birisi. Pahalı markadaki rimellerinin veremediğini verdi bana. Bu yüzden çok seviyor ve her gördüğüm yerde de almaya devam ediyorum.


Flormar 'ın minik ojeleri ise, yakında gerçekleşecek yeni bir blog sürprizi için aldım. Onun minik üyeleri kullanılmadan o sürprize dahil olmak üzere ekleniyor.


Watsons'tan yaptığım minik alışverişim bu kadar. Renkli onca rafların arasından sadece ihtiyaçlarımı alıp çıkmış olmam, insanlık için küçük benim için büyük bir adım.



12 yorum:

  1. Kutluyorum seni sadece ihtiyaçlarını alıp çıkabildiğin için. :) Aldığın argan yağını denemek istiyorum bir ara ve ojeler çok tatlı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Argan yağlı sıvı saç kreminden çok memnunum, saçlarımda bıraktığı etkiyi seviyorum ama bir mucize yaşatmıyor :)

      Sil
  2. deborah rimeli yıllar önce almıştım ve gerçekten kaliteli bir ürün, iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de epey bir süre önce keşfettim, severek kullanmaya devam ediyorum

      Sil
  3. Hepsi pek güzel güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. LİVE Cleanı merak etmedim desem yalan olur;Pgidince kokusuna bakıcam özellikle,güle güle kullan.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu şahane, Teşekkürler :)

      Sil
  5. Flormarın pretty ojeleri adı gibi gerçekten çok tatlı. Şu durulanmayan argan yağlı bakım ürününü ben de merak ediyorum. Yazını okuyunca almaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Live Clean durulanmayan sıvı saç kreminin çok seviyorum ama sevmeyeni de çok, Ben bayılan kısımdayım :)

      Sil