Arama Kutusu

Parfüm Alışverişim

parfum-alisverisi-blog
Parfüm Alışverişi - Givenchy - Nina Ricci - Lanvin


Parfümler benim için başka bir dünya. Parfümlerin davetkar kokularına karşı koyamayan hayallerimin çıktığı macera, kötü bir ruh halindeyken bile anımı değiştirebiliyor.


Son zamanlarda deneme boylarını koklaya koklaya bir hal olduğum 3 parfümü almakta karar kıldım. Küçük bir şehir dışı gezisini de fırsat bilip soluğu parfüm raflarının arasında buldum.


Aklımda almak istediğim birkaç parfüm daha var, onları da yakın zamanda parfüm köşeme eklemek istiyorum. Bu alışverişimle birlikte aldığım yeni kokular ise ,


Givenchy Ange Ou Demon Le Secret Parfümü

Nina Ricci Ricci Parfümü

Lanvin Marry Me Parfümü

Parfüm yorumları yakında blogda!



23 yorum:

  1. merhabalar
    bir arkadaşım sayesinde niş markalarla tanıştım(By Killian,Amouage,Bond no 9) artık elimdekiler bitsin diye gözlerinin içine bakıyorum,bu denli başarılı olunamaz parfüm konusunda,öneririm.

    YanıtlaSil
  2. nereden aldınız? ben marry me yi hiç birerde bulamadım

    YanıtlaSil
  3. ange ou démon harika bir parfümdür,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım
    nina ricci nerden aldın acaba_?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Boyner

      Sil
  5. çoook hoş duruolar
    yorumlarını bekliyorus miskinkek:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları da birbirinden güzel :) En yakın zamanda

      Sil
  6. givenchy parfümleri çok hoşuma gidiyor benimde
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Adsız18/4/13

    MarryMe dünyanın en muhteşem çiçek parfümüdür bayıla bayıla kullanıyorum.çok güzel üçlü seçmişsin doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni keşfettim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Nina Ricci'nin parfümünü kullanmıştım çok güzeldi. Diğerleri hakkındaki yorumlarını bekliycem güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nina Ricci Ricci gerçekten çok hoş, yorumları en kısa zamanda blogda, teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ricci Ricci denemek istediğim bir koku
    bana da beklerim http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşsiz bir koku olmasa da baharlık bir koku :)

      Sil
  10. Sevgili Miskin kek :)
    merhaba,
    bloguma bıraktığım yorumun için teşekkür etmeye geldim. Çok haklısın. Görünüşe aldanmamalı! Hem öğrenciyim şurda bir fotoğraf makinesine o kadar veremem =))

    blogumda yorumuna ayrıca dönüş yaptım.

    Parfümün hayırlı olsun :)

    Parfüm benim de ruhj halimi olumlu yönde değiştiriyor :) Çikolatadan sonra.. ;P

    Lakin yaklaşık 6 yıldır parfümümden vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tatlısın :) O fotoğraf makinesine o para değmez inan bana
      Parfüm konusunda haklısın, imza parfümünü insan vazgeçmemeli, benimkisi her kokuya duyulan dayanılmaz merak :) Sevgiler

      Sil
    2. hihi çok teşekkür ederiim :) e-postana dönüş yaptım canım.

      Sil
  11. Hiçbir zaman beni kokumdan tanırlar diyemedim, tam bir parfüm delisiyim ve sürekli farklı kokular denemeye bayılıyorum! :) parfümlerin hayırlı olsun. Nina ricci çok enerjik çılgın bir kokudur. Givenchy ise daha ağır ve zarif. Diger koku hakkında bi fikrim yok ama diğer iki seçimin hoş olmuş. Güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı deliliğin paralelliğindeyiz o halde :) Ama ömrümün sonuna kadar benimle kalsın diyebileceğim 2 imza parfümüm var. İnsan parfüm meraklısı olmaya görsün, dünyanın tüm parfümlerinde boğulası geliyor :)

      Nina Ricci bana tam çılgınlığı yaşatamadı, çiçeksi yönünün ağırlığından olabilir ama kesinlikle güzel bir parfüm. Givenchy'nin Ange Ou Demon ise, ağır olan baharatlı versiyonu değil, yaza uygun freshlikteki Le Secret versiyonu :)

      Parfümler muazzam mutluluk veriyor insana. Teşekkür ederim :)

      Sil