Arama Kutusu

Oriflame Eclat Weekend Parfüm Yorumu

Oriflame-eclat weekend-eclat-parfum-koku yorumu-parfum incelemesi


Oriflame Eclat Weekend Parfümü, 


Eclat parfümünün daha yumuşak ve tatlı versiyonu. Parfümün ilk açılışını yapan iştahlı bir Armut kokusuyla beraber Frenk Üzümü meyvelik oranını güçlendirirken, Bergamut notasıyla çiçeksi tonlara meyil edeceğinin işaretini veriyor. Parfüm tene oturdukça, çiçeksi kokuların zerafeti bir zafer edasıyla yerini güçlendiriyor. Etrafa hoş kokular yayan Frangipani, yumuşak kokusu ile parfümün en huzur verici ve ferah tarafını yansıtan hatta parfüme sucul koku özelliğini katan Lotus yani Nilüfer Çiçeği, tanıdık ve naif kokusu ile Gül, ferahlığın güçlü kokusu Bambu Yaprakları ile de parfümün tazelik yanı vurgulanıyor.


Parfümün şişe tasarımı, pastel tonuyla kokunun tazeliğine ve iç açıcılığına dem vururken, gösterişsiz sade yanıyla da yumuşak bir karışımın işaretini veriyor.


Tenden ayrılırken, flörtöz yaz kokusunu eksik etmeyerek Beyaz Şeftali 'yi hatırlatmadan edemiyor. Şekerli kokularla boğmak istemediği için, tenden veda ederken imza olarak Sedir Ağacı 'nın odunsu ferahlığı ile Misk notasının özgün ve bağlayıcı kokusunu bırakarak, meyvelerin coşkusunu sakinlikle dengelemeyi de ihmal etmeden uyum yakalamaya yetiyor.


Boğmayan tatlılık, ferah nüansı ile hem yazın hem bahar günlerinde rahatlıkla kullanabilecek kıstasta. Yaz sıcaklığının ağırlığında parfüm seçmenin zorluğunu yaşıyorsanız, Eclat Weekend ile aradığınızı bulabilirsiniz. Kalıcılığı, tüm parfümlerde olduğu gibi tenden tene değişiyor. Bende gün içerisinde yok olup sık sık tazeleme ihtiyacına gerek duyuyor olsa da, arkadaşımda daha uzun saatler hükmünü sürüyor.


Oriflame-eclat weekend-eclat-parfum-koku yorumu-parfum incelemesi



15 yorum:

  1. Bir arkadaşımın bana nişan hediyesiydi
    Çok beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim, güle güle kullanın :)

      Sil
  2. miskin kek blog adı çok iyiymiş. ama kekin yanında kahve, kahvenin yanında kitap çok iyi bir 3'lü olmaz mı? o zmaan seni çekilişime bekliyorum. koku konusunda bir postken hediyelerimden kahveli duş jelinin kokusuna bayılacaksın :))) http://myworldinthebooks.blogspot.com/ beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum böyle, Teşekkür ederim. Çekilişteki kahve kokulu duş jeli favorimdir :)

      Sil
  3. Eclat eclat olalı böyle tasvir edilmedi!:) Benim de gerçekten sevdiğim bir koku; tam da böyle bahsedilesi, denenesi, sevilesi:)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bu parfümü bende kullandım ve oriflamein en güzel parfümü bence:)

    YanıtlaSil
  5. bana çok kalıcı gelmiyor oriflame parfümleri :(

    YanıtlaSil
  6. çok kalıcı gelmiyor bana oriflame parfümleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer Oriflame parfümlerini henüz denemediğim için fikrim yok. Ancak benim tenimde de kalıcılığı fazla sürmedi, fakat aynı parfümü kullanan arkadaşımda gün boyu kokuyu aldım. Bende de öyle kalsın isterdim :)

      Sil
    2. bende başka bir kokusunu denemiştim, yakın arkadaşım satıyor oriflame o sebeple almıştım ama memnun kalmadım parfümlerinden, galiba tenlede alakalı o zaman ama bizim bu kokuyu satan arkadaşta da çok kalmıyordu koku :)

      Sil
    3. Parasına göre ben iyi buldum, emin olun Guess parfümleriyle aynı kalıcılıkta :)

      Sil
  7. Cok guzelmis biz bayıldık

    YanıtlaSil