Makyaj Malzemeleri Düzenleme

Makyaj Malzemeleri ve Düzenlemesi


Miskinlik ve dağınıklık serde olunca, fazla düzenli olmanın beni sıktığını bahane olarak görmem, kaçınılmaz son oluyor. 
Kozmik ürünlerimle bağımı da bu şekilde devam ettiriyorum. 


OjeBalonOje ve MakyajOdamm 'ın gönderdikleri "Makyaj Düzenin" mimi çok keyifli! Bu tarz yazıları/videoları eğlenceli bulanlardanım. Siz de paylaşmak istiyorsanız, keyifle okuyacağımdan emin olun.

*  *  *

Elimdeki tüm makyaj ve bakım ürünlerini fotoğraflamak, ne yazık ki mümkün değil. Hem hepsini düzenleyip görüntülemek benim açımdan çok zor, hem de sayfalar boyu fotoğrafları gezmek sizin açınızdan keyifli olmayabilir. Sadece günlük olarak, elimin altında bulunmasını istediklerimi bir araya getirdiğim çekmeceleri fotoğraflamayı tercih ettim.

Urban Decay Naked Paletim, dün elime ulaştı. Ne zamandır istiyordum ama Türkiye'de bulunmayışı ve yüksek fiyatıyla riske edemiyor oluşum, kavuşmayı geciktirdi. İngiltere 'den Türkiye'ye gelen akrabaya itinayla ısrarlarım sonucu, 45$ 'a mağazadan edinmiş oldum. Naked 'in arkasında kalan far paletleri ise, son zamanlarda en sık kullanıyor olduklarım.

thebalm-urban decay-too faced-stila-wet and wild-lancome-makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-far-eyeshadow-far paletleri-eyeshadow palette-kozmetik urunleri





Bu kısım; pudra, allık, aydınlatıcı, bronzer ürünlerinden oluşuyor. Nuxe kuru yağ ise, son zamanlarda en sık kullandıklarımdan birisi. Eczanelerden yapılan alışverişlede küçük boylarını denemek için eklenenlerle birlikte bu kullandığım 3. küçük boyum, artık karar verdim, bu da bitince yazın büyük boyunu kesinlikle almalı!

makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-pudra-aydinlatici-allik-bronzer-kozmetik urunleri



Bu çekemecede ise ; BB Kremler, aydınlatıcılar, fondötenler, far bazı ve bir de Physicans Formula 'ya ait renkli nemlendirici yer alıyor.

makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-kozmetik urunleri-bb krem-bb cream-fondoten-foundation-aydinlatici-missha-skin79-mac



Son çekmecemi göz ürünlerine ayırdım. Bol bol rimel ve bir iki eyeliner, far bazları, ara sıra kullandığım Ardell takma kirpikler, bir de Essence kaş kiti bulunuyor. (Bu kaş kitini bu kadar sevebileceğimi hiç düşünmemiştim!)


far bazi-jel eyeliner-baz-eyeliner-rimel-maskara-mascara-deborah-maybelline-max factor-makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-kozmetik urunleri



Kullandığım göz kalemleri ve kapatıcıları, bir arada bulunsun diye bu şekilde muhafaza ediyorum. Bioderma H2o makyaj çıkarıcısını da eksik etmiyorum. Dünyanın en iyi makyaj çıkarıcı solüsyonu olmasa da en pratiği, en şipşağı ünvanını yerini kimselere vermez fikrimce.


makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-bioderma h20-bioderma-goz kalemleri-eyeliner-eyeliner pencil-urban decay-makyaj cikarma-kozmetik urunleri


Cilt, vücut ve saç bakım yağlarına düşkün biriyim. Fakat en büyük eksikliğim düzenli muntazam kullanmayı ihmal etmek. 2'si Now Foods 'a , biri de Jason 'e ait bu yağları "düzenli kullanmalıyımgiller" kısmına taşıdım. Bir de Watsons 'tan satın aldığım Pure Beauty markasının saç bakım serumunu da yanlarına ekledim. Bu serumu yoğun olarak sevmesem de kötü bir ürün olmadığı için, "saçlarla ilişkisini arttırmalıyım" diye düşünüp, bu kısımdaki yerini sağlamlaştırdım.



makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-kozmetik urunleri-now foods-hair care-skincare-sac bakimi-cilt bakimi-avakado yagi-jojoba yagi-e vitamini yagi-sac serumu-pure beauty


Ve Ojeler!

Bir sepete doldurduğum ojelerin, sadece renklerine bakmak bile içimi açıyor. 
Kırmızının 150 tonunu bulana kadar almaya devam edeceğim bu gidişle.




makyaj-kozmetik-cosmetic-makeup-makeup organization-oje-nail polish-ojeler-essence-essie-opi-inglot-kozmetik urunleri


  • Share On Facebook
  • Share On Facebook
  • Tweet This Post
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Stumble This Post
  • Float This Post

17 yorum:

  1. Cevapladığın için çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifliydi :)
      Sevgiler

      Sil
  2. bende kendiminkiler bir düzenlesem keşkee :)

    herşey dolup taşıyor odamda her gün toparlayacağıma dair uyansamda sabaha akşam bitap şekilde haftasonuna erteliyorum 5 aydır :) ayakabı kutularım ise yıkıldı yıkılacak darısı bşaıma diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tertipi ben de sağlayamıyorum, ertelemek en missi :D

      Sil
  3. ojeciklerine bittimmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. miskincim buarada saç bakım yağlarını deneyip sonuçlarını bizimle paylaşmanı bekliorum :D

      Sil
  4. gördüğüm en düzenli miskinsin :)
    çok güsel kareler
    naked paletini çok uyguna almışsın buarada güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel düzenlemişsin öyle. :)
    İnsanın baktıkça içi açılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlılığına :)

      Sil
  6. Çok güzel ürünler var, bayıldım, bazı ürünler özellikle çok dikkatimi çekti:) güle güle kullanın hepsini, güzel güzel günlerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Evde yapmayı en sevdiğim iş sık sık makyaj malzemelrimi deüzenlemek :) Sen de ne güzel düzenlemişsin :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sık sevsem ben de, hiç fena olmaz :) Teşekkürler, Sevgiler

      Sil
  8. Miskincim, now yağları ne için kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç ve cilt bakımı için kullanmaya başladım :) Kullandıkça etkilerini paylaşacağım

      Sil