Arama Kutusu

Takip Ettiğim 10 Yabancı Makyaj Blog / Vlogları

Makyaj ve kozmetik bloglarını okumasını öyle seviyorum ki... Her gün düzenli olarak "Acaba bugün ne yazdılar?" diye meraklanıyor ve hemen sayfalarını açıp ilgiyle takip etmeye başlıyorum.


İlgiyle ve merakla takip ettiğim pek çok makyaj blogger / vlogger var. Üstelik yabancı blogları okuya okuya veya yaptıkları videoları izleye izleye, ingilizcemin daha geliştiğini fark ettim.

* Ara Not ; Vlogger = Video blog

Siz de güzellik ürünlerine düşkün, yeni çıkan marka ve ürünlere meraklı bir bünyeye sahipseniz, takip ettiğim güzellik gurularına bakınabilirsiniz.

Okumayı çok sevdiğim makyaj ve kozmetik blogları / vlogları




Benim kesinlikle Güzellik Guru 'm, Emily. Bayılıyorum bu hatuna. Çok uzun zamandır da takipçisiyim. O bir Drugstore Kraliçesi. Uygun fiyatlı ürünleri bulur, dener, yorumlar, paylaşır, anlatır da anlatır... Beni en cezbeden tarafı; bıcırlığı, tatlı konuşmaları ve samimiyeti. Çok da güzel bir yüzü var. Tarzı ve rahatlığı çok hoşuma gidiyor. Arada pamuk saçlı annesiyle ve eğlenceli kocasıyla da kamera karşısına geçiyor. Ve tabii ki kedisiyle de. Kedisinin ismi Cupcake!  Emily Eddington blogu BeautyBroadcast için burayı, videoları kanalı için de burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.







Frontrowbeauty ; duruşu, anlatımı, fotoğrafları, her ayrıntısıyla sade çizgisinin elegant havasıyla büyülemeye yetiyor. Yalınlığının yanında, özgün giyim tarzı da dikkati çekiyor. Genelde lüx makyaj markaları kadrajında yer alıyor. Ferah bir blog gezintisi istiyorsanız Frontrowbeauty takip edilmesi gerekenlerden. Burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

.






Buynowbloglater, ismiyle tebessüm ettiren bu blog, hem güzellik ürünleri hem stil önerileriyle dikkatimi çekenlerden. Rahat ve şık tarzını çok beğeniyorum. Buynowbloglater sayfalarında gezinmek isterseniz, burayı tıklayabilirsiniz








Pinksofoxy, sevdiğim güzellik vloggerı. Aslında azar azar da olsa blog yazmaya başladı, ama onun asıl evi Youtube.  Soğuk duruşu ve anlatımı, yerini giderek alışkanlığa bırakıyor. Özellikle saç önerileri, sağlıklı yiyeceklere yönlendirmesi ve bitkisel yağlarla haşır neşir oluşu, benim için kendisini izleniyor kılıyor. Önceden pahalı markalara daha çok yer verirken, izleyicilerinin drugstore isteklerine cevap verip, artık her iki tarafın da dengesini sağlayan çizgisine sahip olma yolunda ilerliyor. Bir hayli seviyorum. Sayesinde azımsanmayacak kadar güzellik tüyoları da aldım. Pinksofoxy izlemek isterseniz burayı tıklamanız yeterli.









Vintageortacky ; başarılı makyajlarıyla insana kendini hayran bıraktırıyor. Kontrast renklerle oynamayı ve makyajı renk cümbüşlüğü içinde çarpıcı hale getirmesini iyi biliyor. Makyaj öğretilerini izlemeyi seviyorum. Vintageortacky blogu için buradan, youtube videoları içinse buradan bakınabilirsiniz.









Musings of a Muse ; kozmetik blog işini en iyi yapanlardan. Yazılarındaki netliği sevdiğim gibi önerilerini de dikkate alıyorum. Sık sık güncelleniyor oluşu, belirli bir markaya bağlı kalmadan olabildiğince çok çeşit sunması ve en önemlisi, benim gibi Uzak Doğu makyaj ve bakım markalarına ilgisi olanlara cezbedici Uzak Doğu markalarına da sıkça yer veriyor oluşu, Musings of a Muse bloguna hergün bakmama yetiyor. Siz de takip etmek isterseniz burayı tıklayarak gezinmeye başlayabilirsiniz.








Youtube şirin ve şeker isimlerinden birisi de Bubzbeauty. İtiraf etmek gerekirse, önerilerinden ziyade bıcır bıcır konuşması hoşuma gidiyor. Video çekmeyi, sadece kamera karşısına geçmek olarak görmeyip eğlenceli hale getiriyor. Onu izlerken, sırasıyla tüm videolarını izleyesi geliyor insanın. Ve her seferinde, izledikten sonra gülümsememe engel olamıyorum. Çekik gözlü şekerlik abidesi Bubzbeauty videolarını izlemek için buradan ulaşabilirsiniz.





Frmheadtotoe ; hem yazdığı blog hem çektiği youtube vglolarıyla ilgimi çeken ve takip etmekten kendimi alamadıklarımdan. Duru güzelliği, naif konuşması ve önerileriyle sürekli takip ettiklerim arasında her zaman yer alacaklardan birisi. Frmheadtotoe blog sayfasına bakınmak için burayı, Youtube sayfasında gezinmek için de burayı tıklayabilirsiniz.







Adım adım makyaj öğretileri ile başarılı blog isimlerinden birisi de, Miss Natty's Beauty Diary. Makyaj öğretilerinin yanı sıra, oje yazılarını da ilgiyle takip ediyorum. Missnattysbeautydiary blogunu takip etmek için burayı tıklayabilirsiniz.







Önerilerini ve yazış tarzını sevdiğim bir diğer isim ise, BellaChique. Pahalı ve lüx makyaj markalarla, daha uygun fiyatlı markaları birlikte bulabileceğiniz bir blog. BellaChique, özenli ve iç açan fotoğrafları, sade anlatımı ile ilginizi çekebilir, burayı tıklayarak bakınabilirsiniz.


14 yorum:

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş gerçekten , çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir liste olmuş :) hemen izleme listeme alıyorum bu blogları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydalanırsınız :)

      Sil
  3. bildiğiniz yabancı koku-parfüm blogları da var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özgün bir parfüm blogu var, ilk o aklıma geldi, Perfumeshrine

      Sil
  4. çok güzel bi konu olmuş canım
    isimlere tek tek bakıorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydası dokunur :)

      Sil
  5. Adsız10/4/13

    essiebutton ve fleurdeforce'u da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerilere :)

      Sil
  6. Sevdigin moda bloglarini da tanitir misin sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki :) 1-2 gün içinde takip ettiğim moda blogları arasında bir derleme yazısı paylaşmayı düşünüyordum :)

      Sil
  7. Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Elbette gelirim bloguna :)

      Sil