Arama Kutusu

Kakao Yağlı Vücut Kremi

now foods-now solutions-lotion-losyon-vucut bakimi-vucut losyonu-krem-vucut bakimi-bakim urunleri-kozmetik-organik kozmetik


Kakaonun muhteşem ve iştah açan kokusunun yanı sıra, yağının da cilt için faydası çok fazla. Özellikle tahriş olmuş kuru ciltlere, yanıklara, kesiklere hatta vücut çatlaklarına iyi geldiğini duyduğumdan beri, "edinmeliyim" dedim.

Now Solutions, doğal içerikleri ürünleri ile gönlümü fethetmiş, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, geri dönüşümlü ambalajlar üreterek doğaya da zarar vermeyen bir marka. Doğal içerikli ürünlere meraklı oluşumla keşfetmiştim. Henüz Türkiye 'de distribütörü yok. Sadece bazı online alışveriş sitelerden temini mümkün. Fakat son zamanlarda, doğal markalar sırasıyla Türkiye pazarına açılıyor. İlerleyen zamanlarda, Now Foods da eminim yerini alacaktır.



 - Losyonun Emilim Hızı -
now foods-now solutions-lotion-losyon-vucut bakimi-vucut losyonu-krem-vucut bakimi-bakim urunleri-kozmetik-organik kozmetik



Losyon diye geçse de, ilk izlenimde losyondan daha kıvamlı olduğunu fark ediyorsunuz. Yani bir "bodybutter" havası var. Fakat kakao yağı içeren bu kremi, ağır yapılı olduğunu düşünüp uzun bir süre kullanmamıştım, yanıldım. O kadar hızlı bir emilimi var ki, ki bu konuda iddiası olmamasına rağmen, üzerinde "hızlı emilir" yazan tüm kremleri bir kenara iteceğinden eminim.


Hasarlı ciltleri koruyucu özelliğinde. Pul pul dökülen, yenilenmeyen ihtiyaç duyan bölgelerinize uygulayabilirsiniz. Geride pürüzsüz ve yumuşak bir cilt bırakıyor. Kokusu, yoğun bir kakao kokusu hakimiyeti altında değil. Hafif bir badem kokusu alıyorum. En sevdiğim özelliği ise, nemlendirme yanını uzun süreli sağlıyor oluşu. Mucizevi bir ürün değil ama o kadar seviyorum ki. Adı sanı dünyaları aşmış pek çok kremden, çok çok daha etkili.


Epey bir süredir de kullanıyorum. 237 ml boyutuyla bir hayli bereketli. Sanıyorum ki, şu anda satışta olanlar yenilendi. Benimki %4 kakao yağı içeriyor, fakat yeni serileri %6 kakao yağı içeren formüllere sahip.

Paraben yok, kimyasal zararlı maddeler yok. Olabilidiğince doğal ve en önemlisi etkili. Eğer bir gün denk gelirseniz, aklınızın bir köşesine yazın derim.


2 yorum:

  1. Zararlı kimyasalları içermemesi çok güzel! Now kremi nerden almıştın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iherb.com 'dan almıştım, ne yazık ki şu anda mümkün değil, Türkiye'ye ambargo mevzuları

      Sil