Arama Kutusu

Kozmoda ile Hediye Çekiliş Sonucu

blog-hediye-cekilisleri


Çekilişe katılan tüm katılımcılara teşekkür ediyorum. Meğer Bioblas şampuanı ne kadar çok merak eden varmış, bu kadar katılım olması beni şaşırttı.

Sonuçları tek tek özenli bir şekilde, ek hakları asla ihmal etmeden hazırladığım listede, katılımcıların söylediklerine güvendim. Facebook'tan tuttum, paylaştım, şurda duyurdum şeklinde yazılanlara itimat ettim ve ek haklarını da yazdım. Fakat, kazanan kişiyi belirlediğimde, belirttiği gibi paylaşımlarını veya takibini görmek istedim. Ne yazık ki, bulamadım. 

İkinci kazananı belirlemek durumunda kaldım. Onda da aynı sorunu yaşadım. Yalan yere yazılanlar hoş bir davranış değil. Sonuçta, şartsız çekilişler yapıyorum, sadece mail adresinizi bırakarak da katılabilirsiniz. Daha önceki çekilişlerimde sadece mail adresi bırakanlara da çıktığı oldu, sonuçta bu şans işi. Ama yazılıp da yapılmayan paylaşımların sahibinin elendiği bir gerçek.

Kazanan 2 kişi de bu problem oldu. 3. seferde böyle bir sorunla karşılaşmadım neyse ki.
Ve Kozmoda.com Hediye Çekilişini kazanan, 

Gezgin Portakal  oldu. (Blogu için buradan)

Tebrik ederim!




Kozmoda.com 'a teşekkürler

6 yorum:

  1. reyhan sevim24/4/13

    Kazanan arkadaşı tebrik ederim.Belki bir gün bize de şans güler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yeni sürprizlerim yakında

      Sil
  2. saçı dökülen benim bana çıkması lazımdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah başka bir sefere :)

      Sil
  3. Adsız25/4/13

    bana çıkmasını bekliordum ama şans :(
    kazanan kişiyi tebrik ederim
    -pinar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pınar, inşallah başka sefere, şans bu :)

      Sil