Arama Kutusu

Bioderma Sensibio Rich - Toleransı Düşük Ciltler İçin Nemlendirici

bioderma sensibio rich krem kullanan,bioderma,dermokozmetik,skincare,cilt bakimi,cilt,bioderma kullanan,bioderma fiyat,bioderma kremleri,krem,nemlendirici


Bioderma Sensibio Rich Kremi, hassas ciltere özgü tolerans seviyesini yükseltmeye yardımcı bir nemlendirici krem. Kurudan, çok kuruya dönük olan cilt tiplerine özel günlük bakım kremi.


Özellikle, kış aylarında cildimi dış etkenlerden korumam zorlaşıyor. Ben de, parfüm, koruyucu ve sürfaktan maddeler içermediği ve komedon oluşturmadığı için güvendiğim hipoalerjenik dermokozmetik markalardan yana tercihimi kullanıyorum. Bioderma Rich kremi, geçtiğimiz kış ayı boyunca kullandıklarım arasındaydı. Normalde karma olan cildim, kış zamanı yoğun bir bakıma ihtiyaç duyar hale geldiği için, bunu karşılayabilecek bir krem aradım. Bioderma Forte ve Bioderma Rich kremini eş zamanlı edinmiştim, her ikisini de dönüşümlü olarak kullandım. Rich, benim cilt tipime çok ağır geldi. Ağır gelmesinden kastım, zarar verdiği yönünde değil, sadece o kadar geç emiliyor ki günlük olarak kullanabileceğim bir nemlendirici olamadı.


Bu özelliğinden dolayı da, ekseriyetle geceleri kullanmak durumunda kaldım.  Ağır yapısı beni biraz rahatsız etti diyebilirim. Rich yerine Bioderma Forte, kışın daha çok bakım isteyen cildime tam istediğini veren oldu. Bu yüzden, bundan sonra cildimin nemlendirmeye daha muhtaç kaldığı ve kızarıklığa etkili bir ürün aradığım durumlarda, Bioderma Forte 'yi tercih edeceğim.


Fiyatı 47 Lira civarı ve boyutu da 40 ml. Çok yoğun bir krem olduğu için, 40 ml bir kış boyunca yetebiliyor.


Bioderma Sensibio Rich Kremi İçeriği ise şu şekilde ;

Ingredients
WATER (AQUA), MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), GLYCERIN, TRIDECYL TRIMELLITATE, GLYCOL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TRICETEARETH-4 PHOSPHATE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, MANNITOL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, XYLITOL, GLYCYRRHETINIC ACID, RHAMNOSE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCOL STEARATE, PEG-2 STEARATE, PENTYLENE GLYCOL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE.

4 yorum:

  1. Doktorun önerisiyle Sensibio Rich ve foaming gel kullandım daha önce çok memnun kaldım. Ciddi anlamda kuru bir cildim var ama bunu da belirtmem gerek :) o yüzden Rich cream bende geç emilme gibi bir sorun yaratmadı. Ancak şimdi blogunda Forte'yi gördüm, Rich'in yanında onu da sipariş ettim. Kızarıklıklarımı biraz olsun gidersin bana yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Sensibio Rich kuru ciltlerde rahatlıkla kullanabilecek ayarda, bu yüzden anlaşamadım, ama Forte bana dermatologumun önerisiydi, kışın özellikle yanak bölgem kuru ve kızarık olduğu için severek kullandım :) Hatta önümüzdeki kış yenilemeyi düşünüyorum

      Sil
  2. ya bu krem yüzdeki kızarıklığı geçirir mi peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bana dermatologum Bioderma Sensibio Forte Kızarık Kremi 'ni önermişti ve ondan memnun kalmıştım. Linke tıklarsanız blogda daha evvel ayrıntılıca yorumladığım yazısına ulaşabilirsiniz

      Sil