Arama Kutusu

Gratis Alışverişim ve Giovanni Şampuanlar

gratis alışverişi-gratis-giovanni şampuanlar


Gratis Alışverişim ve Giovanni Şampuanlar




Geçtiğimiz hafta, küçük bir şehir dışı gezimle, alışveriş yapmaktan bir an geri kalmayan bünyemi Parfüm Alışverişi 'yle mutluluğa erdirmiştim. Bir de Gratis 'e uğramak istedim.

Giovanni markası, Gratis'e geldiğinden beri almak istiyordum. Bu zamana kadar takip ettiğim yabancı bloglardan olumlu yorumlarını okuyarak merakım giderek artmıştı. Doğal içerikli saç bakım markalarından birisi. Bu tarz doğal içerikli markalara ilgim yoğunken, edinmeden yapamadım.

Hacim veren şampuanından 2 tane aldım. Şampuanı kullandıkça sonuçlarını, blogda mutlaka paylaşacağım.

Oje standının önünden geçerken kendini durdurabilen var mı? Ben rengarenk ojelere yine karşı koyamadım. Kardeşimle ortak kullandığımız 1-2 ojeyi yineledim.

Son olarak da, Pastel 'in göz kalemi ve rimelinin beraber bulunduğu minik bir seti aldım. Oje karnavalı hediye çekilişimden sonra sizler için yine güzel sürprizlerim olacak. Kutusunu dahi açmadan, kendisi bu sürprize eklenecek!


16 yorum:

  1. Giovanni'nin nem şampuanını kullanıyorum ben de ve çok memnunum!! İçeriğinin temiz olması, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olması da cabası :) Güle güle kullan hepsini!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer çeşitlerini de sırayla edineceğime benziyor :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan! Özellikle ojelere bayıldım, simli yeşil ve açık mavi bende de var severek kullanıyorum :) Şampuanın yorumlarını beklemedeyim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda :)

      Sil
  3. bende şampuanımı beyenmiyordum
    doğal içerik olması ilgimi çekti
    sadece gratiste mi var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece orada denk geldim :)

      Sil
  4. Giovanni şampuanları kaça aldın acaba canıM?

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan miskinciğim hepsini. :)
    Pembe oje çok hoşuma gitti!İlk fırsatta bende alacağım ondan.
    Şampuanı da merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Şampuanı uzun süredir merak ediyordum, umarım beklediğimi verir :) Sevgiler

      Sil
  6. saçlarım dökülüyor ve çok cansız :( bende deneyim senin yorumlarından sonra benim sayfama da beklerim http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kullanmaya başlamadım ama çok methini duydum :)
      Blogunu gelirim tabii, sevgiler :)

      Sil
  7. şampuanı merak ettim, sonuçlarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de meraktayım :) En kısa zamanda paylaşacağım :)

      Sil
  8. merhaba giovanni şampuanı bende çok merak ediyorum şu sıralar indirimde, alıp almama konusunda kararsız kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Betül, ben de aldığım günden beri kullanıyorum. Muhtemelen 1-2 gün içerisinde, olumlu/olumsuz yönlerini tüm detaylarıyla blogumda paylaşacağım :)

      Sil