Arama Kutusu

Golden Rose Jolly Jewels 120

golden rose-oje-Jolly-Jewels-120
Golden Rose Oje Jolly Jewels swatches 120


Golden Rose Jolly Jewels 120



Farklı oje yapıları ile oje severlerin gönlünü fethetmekle ünlenen Jolly Jewels Oje Serisinin bir üyesi olan 120 numaralı Jolly Jewels, altıgen şeklinde ve ağırlık olarak mor rengi hakim olsa da, lila, kırmızı ve altın sarısı renklerini de barındırmakta. Yine ara ara daha küçük şekilde geometrik formlu altıgenler,dörtgenler ve yuvarlak minik ışıltılar da görünmekte.


Yerli makyaj markalarında daha önce görülmeyen bir seri olan Jolly Jewels serisinin en şaşırtıcı tarafı ise, bu denli yoğun renk cümbüşüne sahipken hızlı kuruması. Tek katta dahi şişesindeki formu yakalamak mümkün, 2 katta daha yoğun ışıltısına sahip olabilirsiniz. Simli veya neon ojeler için en güzel yöntem ise, alta kalın olmayan beyaz bir oje veya beyaz bir baz ojesi (base coat) sürmeniz.




golden rose-oje-jolly-jewels
Golden Rose Oje Jolly Jewels 120


* Tanıtım Ürünüdür.


2 yorum:

  1. bu seriye bayılıyorum yaa :)
    ne zamandır alacağım diyorum bi türlü alamadım ama bunu gördükten sonra artık kesin alacağım :)
    http://ojebahcesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz spam kutusuna düşmüş, sanırım blog adresinizi yazdığınız için bu sorun oldu. Yeni fark ettim

      Jolly jewelsler bana biraz fazla karışık geliyor, bir iki tanesi dışında ama kesinlikle farklı ojeler :) Alın derim

      Sil