Arama Kutusu

Flormar Sütlü Kahverengi Oje

oje,flormar,flormar 413,nail polish,swatch,kozmetik



oje,flormar,flormar 413,nail polish,swatch,kozmetik

Flormar 413 numaralı oje


Geçtiğimiz senelerin trendi olan kahverengi tırnaklara imza atan bir marka da Flormar oldu. 413 numaralı ojesi, boz kahverengi (taupe) olarak geçse de, aslında kahverenginin daha yumuşak hali, tam bir sütlü kahverengi.

Bu tarz sütlü kahverengi ojelerin, farklı bir çekiciliği var sanki. Ne siyah kadar vamp duruyor, ne de renkli ojeler kadar "ben burdayım" diyor. Vamplığın daha sade hali, en güzel tanım olacaktır. Chanel Particuliere ve OPI Over the Taupe ojelerinin uygun fiyatlı alternatifi (dupe) olarak göze çarpıyor. Bu renge çok benzeyen ve ulaşılabilir başka bir alternatifi de, Pastel 'in 75 Numaralı ojesi.


Bakınmak isterseniz de,


4 yorum:

  1. Bayılıyorum bu renge benim de var aynısı :) bu arada güzel bir çekiliş var ;)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi ben de sevdim, teşekkür ederim davet için, az önce başka bir konuda da davet edilmiş, elbette katılırım :)

      Sil
  2. Hala seviyorum bu rengi :))
    Teşekkürler alternatif içinnnn, flormarda bulamadığımızda pastelde deneriz :)
    Öperim
    Nurten

    YanıtlaSil