Arama Kutusu

Doa Kozmetik Lavanta Sabunu

doa kozmetik-doa kozmetik lavanta-lavanta sabun-sabun-soap-doa kozmetik kulllanan-doa kozmetik fiyat


Doa Kozmetik

bir heves, doğallığına inanarak alışveriş ettiğim fakat ürünlerini kullandıkça memnun kalmadığım sitelerden birisi.



Elbette, cilt/saç tipi farklı olduğundan mütevellit, benim sevmediklerimi sevenler vardır. Fakat sadece ben değil, aldıklarımı ziyan olmasın diye kullanan aile bireylerim de hiç sevmediklerini söyleyince, olumsuz yöndeki fikrim daha netleşiyor.


Lavanta sabunu, sabunlara meraklı oluşumla ilgimi cezbetmişti. Fiyatı 3 lira, oldukça uygun ancak ne cilt ne vücut sabunu olarak sevdim. Şimdi kendisi bir el sabunu. Doa Kozmetik süt bal sabunu, bir tık daha iyiydi.


5 yorum:

  1. doa kozmetik hakkında hep güzel şeyler duymuştum, şaşırdım bak şimdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sevemedim, aldığıma pişmanım açıkçası

      Sil
    2. ben de bir ürün aldım ama daha hiç kullanmadım ...
      Arkadaşlarım çok beğeniyor!!!

      Sil
  2. ben fiyat uygunluğuna dayanamayip gül suyunu aldım
    ama yüzümde minik minik alerjik sivilceler oldu :(
    o yüzden daha alisveris etmedim
    herkese uymuor sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül suyu ile aram fena değil, ama dürüst olmak gerekirse Rosense verken Doa Kozmetik gül suyunun pabucu dama atılır

      Sil