Arama Kutusu

Bumerang Yarışma Hediyesi

bumerang,bumads,blogger,bumerang kazanci,bumerang hediye,blog,bumerang promosyon kodu


BumHaber hem blog yazanlar için güzel önerilerde bulunan hem de Bumerang haberlerini okyabileceğiniz bir platform. Düzenlediği yarışmaları da oradan takip edebilirsiniz. Bumerang 'ın geçtiğimiz haftalarda düzenlediği yarışma ilgimi cezbetti ve katılmak istedim. Yazdığım blog yazımla da kazananlar listesinde yer alınca mutlu oldum. 


Ali Kocatepe 'nin imzalı kitabı, en sevindiğim taraf oldu. Blog yazmak hoşunuza gidiyor ve desteklenmek istiyorsanız, Bumerang 'ı hafife almayın derim. 


Hala üye olmadıysanız ve fırsatlardan yararlanmak istiyorsanız, şu linkten üye olarak ilk Bumerang yayınınızla birlikte 20 lira kolayca kazanabilirsiniz. Üye olurken, sayfanın en altında yer alan "Promosyon Kodu" kısmına, T1E07D87 yazarak bu fırsattan yararlanabilirsiniz.

6 yorum:

  1. çok tebrik ederim :) severek takip ediyorum seni bende yeni yeni blog yazmaya başladım umarım bumerang benim içinde yararlı olur bloguma da beklerim canım sevgiyle kal :)http://karamellikahvem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sitenizi izlemeye alıyorum
      Sevgiler

      Sil
  2. tebrikler, kitap çok güzel değil mi bir de imzalı, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim ;) seni okumak çok keyifli bumerang'ın en iyi blog ödüllerini kazanmanı gönülden diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sevgiler

      Sil