Arama Kutusu

Güneşsiz Bronzlaşma Sağlayan Sprey

bioderma,otobronzan,dermokozmetik,autobronzant,bronzlaştırıcı

Bioderma Photoderm Autobronzant



Her ne kadar bronzluğu uzmanlar önermiyor olsa da, bronz bir tenin kadife görüntüsünün müdavimi çok!

Eğer güneşin altında saatlerce durmak sizi göre değilse ya da tatil öncesi hafif bir bronz tenin görüntüsüne şipşak ulaşmak istiyorsanız, işte bu evrede araya "otobronzanlar" giriyor. 

Otobronzan Nedir ?


Güneş olmadan, bronz etkisine ulaşabileceğiniz kozmetik ürünleridir. Bioderma 'nın Photoderm Autobronzant ürünü gibi deodrat formunda spreyli olanlar gibi, piyasada jel veya krem yapılarında olanları da mevcut. 

Temizlenmiş ve kuru cilde yaklaşık 20 cm uzaktan tutularak eşit şekilde püskürterek uygulama kullanımı öneriliyor. Bronzluğa fazla meraklı olmayışım bir yanda, ürünün beklediğim gibi çıkmaması diğer yanda... Her iki anlamda da olumlu  bir deneyim yaşamadım. Ürünün bileklerimde denedim, ancak yoğun renk veremediğini gözlemledim. Sonrasında, o tuhaf yapısının fazla yapaylığı, sanki çıkmıyormuşçasına yaşattığı hisse daha fazla tahammül edemedim. Belki de, daha uzun süreli uygulamam gerekiyorken bu fazla yapay hisle fazla mücadele veremedim. Bir kez daha anladım ki, bronzlaştırıcı ürünleri değil, beyaz teni seviyorum..

Bioderma sevdiğim, hatta kremlerini sıklıkla kullandığım bir dermokozmetik marka olmasına rağmen, ne yazık ki bu ürününü, ben sevemedim. 

Ürünün boyutu 150 ml ve fiyatı değişmekle birlikte 60 lira civarında satılmakta.


* Basın Ürünüdür.

2 yorum:

  1. tam benlik bir ürün bronz olmayı seviyorum,
    ama birazcık pahalı gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Bioderma ürünlerinin genel fiyatları bu şekilde, ama sık sık kampanyalı setler yapıyorlar :)

      Sil