Arama Kutusu

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan

bioblas,sac dokulmesi,sampuan,sac bakimi,bioblas kullanan,bioblas kullanici yorumlari,bioblas fiyati, bioblas cesitleri


Bioblas Şampuanı ve Etkileri


Bioblas 'ın şampuanını daha önceden kullanmamıştım. Gösterişten uzak , 400 ml devasa boyutuna rağmen sade bir ambalaja sahip. Şampuanın rengi , en ilgimi çeken kısım oldu. Hardal sarıya dönük bir renk var, ilaçlı bir iksir kullanıyormuş hissi veriyor insana. Rahatsız etmeyen kokusu ise hafif. Saçları kirden arındırması ve şampuanın köpürmesi normal seviyede.


Asıl önemli olan ise, şampuanın iddiası "Saç Dökülmesine Karşı" olması. Bunun ne derece doğru olduğunu, düzenli kullanımla anlaşılır. Bu konuda fikrimi, düzenli kullandıkça belirteceğim. Ama en kötü yanı, içerisinde SLS ve EDTA bulunması. Bu kötü özelliğinin iyi yanı ise, bu içeriklerinin listenin en baş sırasında olmayışı, yani yoğunluğu daha az.


7 yorum:

  1. Bunu 2-3 sene önce kullanmıştım ve formülü değişmemişse hiç işe yaramadığını söyleyebilirim :/ bence bu konuda en etkili olan ürünler saç bakım yağları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez kullanıyorum, saç bakım ürünlerinin hiçbirisi saçlara mucize formülü vermeyeceği kanısındayım, genetik yatkınlık yoksa kan değerleriyle ilgili bir sorun vardır ortada. Saç bakımlarının %98 'i de saçların dışına etkilidir :) Saç cansız olduğu için beslenmesi söz konusu değil, sadece parlaklığını sağlar esasen

      Sil
  2. Adsız9/4/13

    çok araştırdım genelde kullanıcı yorumları iyi ama bioblas sarmaşık özlü olan övülüyor.bunu kullandınızmı acaba

    YanıtlaSil
  3. Adsız9/4/13

    çok araştırdım genelde kullanıcı yorumları iyi ama bioblas sarmaşık özlü olan övülüyor.bunu kullandınızmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki kullanmadığım için hakkımda bir fikrim yok
      Sevgiler

      Sil
  4. Adsız9/4/13

    Çekilişinize nereden katılabilirim tıkladım ama yorum yazmama rağmen yayınlanmadı..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Her yorumu anında yayınlayamıyorum, kontrol etmem gerekiyor spam olup olmadığına dair. Kontrol ettikten sonra, spam değeri taşımayan tüm yorumları yayınlıyorum. Dün gelen yorumları şimdi yayınlayabildim mesela. Eğer hala isminizi bulamıyorsanınz, miskinkek@gmail.com adresime mail gönderebilirsiniz.
      Sevgiler

      Sil