Arama Kutusu

Avene Yatıştırıcı Göz Bakım Kremi


Avene Yatıştırıcı Göz Bakım Kremi
Avene Soothing Eye Contour Cream


avene-goz-bakim-kremi-avene-soothing-eye-contour-cream
Avene Göz Bakım Kremi-Avene Soothing Eye Contour Cream

Dermokozmetik markalardan birisi olan Avene, dermatologlar tarafından da önerilen bir isim. Avene Termal Su keşfimden bu yana, ilgim de giderek artıyor. Peki Avene Göz Bakım Kremi göz kırışıklarında etkili bir ürün mü? Almalı mı?



Göz kremleri, kimine göre zaruri bakım, kimine göre olsa da olur olmasa da olur niteliği taşıyor. Kullanmaya başlamak için hep "belirli bir yaş" kıstasına uyarız. Aslında önemli olan yaş değil, cildin neye ihtiyaç duyduğunu keşfetmektir. Çok yaşlı olup da yaşını göstermeyen, cildinin diriliğini hala koruyanlar olduğu gibi, henüz gençliğinin başında olmasına rağmen, cildi 10 yaş büyük gösterenlerin varlığı ile de anlıyoruz ki, cildin yaş faktörü kadar genetik, iyi ve yeterli beslenme ve olumlu/olumsuz fiziksel etkiler de önemli rol oynuyor.


Göz çevremle çok sorun yaşamıyorum ama bakımını da ihmal etmemeye özen gösteriyorum. Hakkında olumlu pek çok yorumunu okuduktan sonra, Avene Soothing Eye Contour Cream 'i almaya karar verdim.


İçeriğinde tek olmasa daha iyi olurmuş dediğim "Mineral Oil" yani Paraffinum Liquidum ile Triethanolamine oldu. Ama bunların haricinde, parfüm ve paraben içermeyişi çok iyi. Avene Göz Yatıştırıcı Göz Bakım Kremi, göz altında oluşan ifade çizgileri (mimik kırışıklıkları) ve göz altı şişkinliklerini giderirken göz çevresini nemlendirme ve antioksidanlarla koruma iddiasında.



- Avene Göz Kremi İçeriği -
avene-goz-bakim-kremi-avene-soothing-eye-contour-cream
Avene Göz Bakım Kremi-Avene Soothing Eye Contour Cream

Benim bu zamana kadar kullandığım göz kremlerinin içerisinde en yoğun kıvamlı olmasıyla dikkatimi çekti. Akıcı ve hafif yapılı bir krem gibi değil. Ancak, emilimi çok hızlı olmasa da yapısına nazaran beklediğimden daha iyi. Göz çevresini yatıştırıcı ve yumuşatma etkisini, uzun süreli yaşatıyor. İnce göz kırışıklarımda Avene Göz Kremi etkili oldu. Göz kırışıkları tarzı sorunları yaşamamak için düzenli krem kullanmak gerektiği bilincindeyim. 10 ml olması tek dezavantajı, çabuk bitmesi muhtemel. (Güncelleme : Hayır, hiç de çabuk bitmiyor. Yoğun bir bakım kremi olduğundan sandığımdan çok daha uzun süre gidiyor)


Hassas göz çevremle herhangi bir olumsuzluk yaşatmadı. Millia'ya neden olmadı. Makyaj öncesi baz olarak harika bir göz çevresi sunuyor. Özellikle kış aylarında, yaza kıyasla daha etkili kullanılacağını düşünüyorum. Kesinlikle sevdiğim ve gönül rahatlığıyla önerdiğim göz bakım kremlerinden biri oldu.



19 yorum:

  1. göz kremim azalırken mükemmel oldu bu yazı kuzucuğumm:)

    YanıtlaSil
  2. fiyatı ne kadardı canım?

    YanıtlaSil
  3. bende yeni biodermanın almıştım.keşke daha önceden okusaymışım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma'nın da kötü olacağını sanmıyorum :)

      Sil
  4. benim göz çevrem çok kuru ya :(
    miskinkek 1 sorum olck.
    göz kremini büyük kadınlar kullanuıyo genelde
    ama göz cevrelerim çok kuru sence kullanıyım bi göz kremi? cevaplarsan çok sevinirim(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruluğa sebep nemsizlik, elbette kullanmalısın :)

      Sil
  5. Mrb. Yazılarını reader' da göremiyorum takıpçı olduğum halde.
    Napmam lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google 'dan kaynaklanıyor, bende de sık sık arıza veriyor, 3 ay sonra tamamen tarih olacağı içindir, bloglovinle takip edebilirsin :) Sevgiler

      Sil
  6. Ben de 2 tup kullandim bu kremden. Surdukten sonra cok hizli emilmiyorum hafif nemli yagli bir his kaliyor. Nemlendirme anlaminda iyi, ancak 30 yas sonrasi icin yetersiz kalabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yaş tam belirleyici değildir, göz çevresinin kuruluk oranına göre yeterli veya yetersiz gelişi gözlemlenerek keşfedilebilir. Ben 30 yaş üstünün de rahatlıkla kullanacağı görüşündeyim :)

      Sil
  7. ben dün sordum avene'in göz çevresini ama 87.50 tl idi
    sanırım yaş grubuna göre değişiyor
    ben kırk yaş istedim
    ilk defa kullanıcam
    gitgide daha ucuz kreme arayışına geçiyorum
    yakında kırış kırış olucam :)
    umarım iidir bu
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi hem de , öneririm :)

      Sil
  8. benimkinde morluk var onada iyi gelir mi 20 yaşındayım ?

    YanıtlaSil
  9. 20 yaşındayım göz çevremde morluk var onada iyi gelir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok genç yaştasınız, ağır ürünlerle cildinizi yormak yerine cildinizi ilk önce biraz keşfedin derim. Mesela bu göz altı morlukları uzun süredir hep var mı yoksa sadece son zamanlarda mı oluştu? Eğer her daim varsa bu genetik olduğunun işareti olabilir, eğer sadece son zamanlarda öyleyse hayatınızla ilgili fiziksel sorunların göstergesi olabilir. Yani sağlıksız beslenme, az su tüketimi, toksin atamama, uykusuzluk, stres gibi. Tüm bu olumsuzlukları hayatımızdan bir çırpıda atamayız belki ama biraz olsun hafifletebiliriz. Ruhumuzun stresi de mutluluğu, bedenimizin sağlıklı olması da cildimize birebir etkir. Bu yüzden önce nedenlerini biraz araştırarak yol alın derim :) Avene krem ise bir mucize değil, morlukları yok etmez, sadece göz çevresini çok iyi nemlendirir.

      Sil
  10. Bu kremi hangi yaş aralığı için öneriyorsunuz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş değil de cildin neye ihtiyacı olduğuna göre baz alınmalı. 25-40 yaş arası rahatlıkla kullanabilir

      Sil